Jee, eli taas on ooppelissa ongelmaa, juuri tuossa viikko sitten sain jakoremmin, vesipumpun ja koko virranjakajan vaihdettua. Noiden vaihdon yhteydessä ei mitään eriskummallista tapahtunut, tehoja (mitäs tehoja) tuntui olevan saman verran ennen ja jälkeen rempan.
Nyt kuitenkin kun olin kotimatkalla, jouduin laittamaan kolmosta että jaksaa edes 80km/h mennä todella loivaan ylämäkeen, ja kokeilinpa huvikseni että kiertääkö kone, ja todella vaivalloisesti jaksoi mennä johonki neljään tonniin. Nooh, ajelin sitten kakkosella himaan kun jotenkin jakso liikkua.
Pihassa avasin konepellin ja pakosatsi hehkui hiukkasen, olen mä nyt ennenkin punaisen satsin nähny, mutta siinä oli kaakkia kolmen tälläisen verran ja ahdinta tulppana. Ei ihan heti uskois että tän satsit hehkuu punaisena, vaikkakin lutu tiskissä piti ajaa että ei kakkosella hyytynyt. Kokeilin uudestaan kun suljin pellin ja ajoin pois pihan keskeltä, että mitenkä kiertää, ja nyt jakso mennä ihan rajoittimelle saakka, tosin hitaan puoleisesti mutta meni kuitenkin. Öljyt ja vedet on ok.
Mikäs neuvoksi?
Vectra A 1.6S, huomattava tehovaje eikä kierrä yli 4k!?
Lohkossa on tappi ja kampiakselin hihnapyörässä on lovi ennakon säätöä varten.
Täppää pienet maalitäplät loveen ja tappiin.
Katso myös strobolla siirtyykö merkit erilleen kierroksia nostettaessa.
Tuossa taisi ennakko säätyä rintapellissä sijaitsevan MAP-anturin avulla.
Siihen tulee imusarjalta ohut alipaineletku ja 3-napainen liitin.
Ei oikeen muista kun on reilu 2v kun on viimeksi moista konetta räplännyt.
Täppää pienet maalitäplät loveen ja tappiin.
Katso myös strobolla siirtyykö merkit erilleen kierroksia nostettaessa.
Tuossa taisi ennakko säätyä rintapellissä sijaitsevan MAP-anturin avulla.
Siihen tulee imusarjalta ohut alipaineletku ja 3-napainen liitin.
Ei oikeen muista kun on reilu 2v kun on viimeksi moista konetta räplännyt.