No nii nyt selvisi että omegassa eberi ottaa lämpötilatietonsa ilmamassamittarilta.
Osaisko joku sanoa et mihin napoihin laittasin huijasvastuksen et sais ton toosan yrittämään pyörimistä?
Ilmamassamittari 2.2dti/eberin lämpötila huijaus
Ilmamassamittari 2.2dti/eberin lämpötila huijaus
Skoda Octavia -08
Jos tuo on varma tieto, niin en osaa auttaa. Ainakin Vectrassa Eberillä on kylläkin oma lämpöanturi, joten tuo massamittarin ja Eberin yhteys vähän epäilyttää. Vectrassa kyseinen kaksilankainen anturi on raitisilmasuodattimen vieressä kuskinpuolella, Omegassa se tietysti voi olla tuosta huolimatta missä tahansa. Hyppylangalla sai riittävästi pakkasta testaukseen.
Joo on vectrassa ja astrassa siellä vänkärinpuolella tuo anturi mut tässäpä ei tietenkään oo
Tuohan vaikeuttaa aika paljo sitä kytkimenki laittoo mut oon aatellu ostaa kellokytkimen nii saa sen eberin toimimaan niiku haluaa.
Olin tänään opel huollossa ja tohon vaihettiin takuuseen uus eberi ku olis tullu kalliimmaks korjata vanha
Ei saa myöskään tech 2:sella päälle tota eberiä ku oli liian lämmintä siihen tarttis tota massamittarin kytkistä et sais huijattua välillä tuota eberiä päälle
Tuohan vaikeuttaa aika paljo sitä kytkimenki laittoo mut oon aatellu ostaa kellokytkimen nii saa sen eberin toimimaan niiku haluaa.
Olin tänään opel huollossa ja tohon vaihettiin takuuseen uus eberi ku olis tullu kalliimmaks korjata vanha
Ei saa myöskään tech 2:sella päälle tota eberiä ku oli liian lämmintä siihen tarttis tota massamittarin kytkistä et sais huijattua välillä tuota eberiä päälle
Skoda Octavia -08
Re: Ilmamassamittari 2.2dti/eberin lämpötila huijaus
Mistähän tällainen tieto on peräisin? Itsekkin olen muutaman b-omegan alkuperäis eberin korjannut ja ei vielä tähän päivään mennessä ole tarvinnut massamittarin ilmanlämpöanturia huijata.jamata kirjoitti:No nii nyt selvisi että omegassa eberi ottaa lämpötilatietonsa ilmamassamittarilta.