Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Meillä tuli mittailtua 8,9 sekuntia 0-100 tuolla x20xev-moottorilla ja 4 hengen kuormalla ( + yli 240km/h mittarinopeutta..tottakai suljetulla alueella ). Mittarivirhe huomioitu (5km/h satasen vauhdissa), mutta joko tuossa on ylimääräisiä hevosia tai joku vaan mättää (eikai alunperin noin hyvät arvot ole)...? Hyvinhän tuo toisaalta kulkee.
Mulla meni vähän päälle 10 sekuntia. Mittari heittää kyllä ihan pirusti satasessa melkein 15km/h!! Pitää vaihtaa tuosta GL:stä tuo nopeusmittari, kun se heittää vain 3km/h.
pasi1987 kirjoitti:Mulla meni vähän päälle 10 sekuntia. Mittari heittää kyllä ihan pirusti satasessa melkein 15km/h!! Pitää vaihtaa tuosta GL:stä tuo nopeusmittari, kun se heittää vain 3km/h.
Onhan sulla kummassakin autossa samankokoiset renkaat?
pasi1987 kirjoitti:Mulla meni vähän päälle 10 sekuntia. Mittari heittää kyllä ihan pirusti satasessa melkein 15km/h!! Pitää vaihtaa tuosta GL:stä tuo nopeusmittari, kun se heittää vain 3km/h.
Onhan sulla kummassakin autossa samankokoiset renkaat?
Ei ole kuin yhdet kesärenkaat 195/50-15 vai oliko 195/55-15. Muistaakseni nuo 50 profiililla.
Toisen auton mittavirhe noilla renkailla 3km/h ja toisen ~15km/h :S
Voisi auttaa, kun ensi kesänä sitten ostaa 17 vanteet ja sellaset renkaat, että kehä hiukan suurenee.
Mulla heittää noittan nopeustaulujen mukaan 6km/h kun ajaa 80 niin nopeus 74, ja rengastus 185/65/14.
Onko vuoden 2002 2.0 modeo 145hv tehoton vai mitä kun tää ooppeli jättää sen just ja just taakse?
jiivee666 kirjoitti:Mulla heittää noittan nopeustaulujen mukaan 6km/h kun ajaa 80 niin nopeus 74, ja rengastus 185/65/14.
Onko vuoden 2002 2.0 modeo 145hv tehoton vai mitä kun tää ooppeli jättää sen just ja just taakse?
Noissa nykyautoissa kannattaa ottaa huomioon paino, toi taunus voi painaa pikkasen enemmän
Joskus vuonna nakki TM:n testissä 2.0i 8V kiihtyi jonnekkin 9,6 tietämille, ja samoilta vuosilta nelikko 2000 kiihtyi 8,7. Tehdashan lupaa paperilla C20NE:lle 10,5 ja 4X4 C20XE:lle 9,5..
VecculiOoppeli kirjoitti:Meillä tuli mittailtua 8,9 sekuntia 0-100 tuolla x20xev-moottorilla ja 4 hengen kuormalla ( + yli 240km/h mittarinopeutta..tottakai suljetulla alueella ). Mittarivirhe huomioitu (5km/h satasen vauhdissa), mutta joko tuossa on ylimääräisiä hevosia tai joku vaan mättää (eikai alunperin noin hyvät arvot ole)...? Hyvinhän tuo toisaalta kulkee.
Jeah! Ja Veekutosella meneekin sitten varmaan jo kolmeesataa täys poka päällä...