Vedoton mv6:n..(KUNNOSSA)
Vedoton mv6:n..(KUNNOSSA)
Jouduin loppujenlopuksi vaihtamaan uuden tyhjäkäyntimoottorin(puhdistus ei auttanu), (149,00e) paikallisessa varaosamyymälässä….
Tyhjäkäynti korjaantui, mutta tuo ihmeellinen/ajottainen nypytys ja vedonpuute jäi…??
tuntuu ku autossa ois horkkatauti…
ECU:n vieressä olevassa sulakeboxissa oli ennen tyhjäk.moottorin vaihtoa palanut 30A sulake, se lähempänä auton keulaa oleva niistä kahdesta 30A sulakkeesta..
Oon yrittäny myös tsekata kaikki paikat mitä oon aukonu imusarjaympäristössä, mut en oo vielä onnistunu löytämään mitään väärin kasattua... voisko alipainevuoto tehdä tuota vikaa...?
Oisko kellä ideoita..?
Voiko esim. kampurantunnistin herjata noin, konealapesu autoon tehty vkonloppuna.....
Tyhjäkäynti korjaantui, mutta tuo ihmeellinen/ajottainen nypytys ja vedonpuute jäi…??
tuntuu ku autossa ois horkkatauti…
ECU:n vieressä olevassa sulakeboxissa oli ennen tyhjäk.moottorin vaihtoa palanut 30A sulake, se lähempänä auton keulaa oleva niistä kahdesta 30A sulakkeesta..
Oon yrittäny myös tsekata kaikki paikat mitä oon aukonu imusarjaympäristössä, mut en oo vielä onnistunu löytämään mitään väärin kasattua... voisko alipainevuoto tehdä tuota vikaa...?
Oisko kellä ideoita..?
Voiko esim. kampurantunnistin herjata noin, konealapesu autoon tehty vkonloppuna.....
-Mv6 -95 farkku
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
Käyttelin hakua ja kaksi ykkösvaihtoehtoa tuntuu olevan, kampiakselin tunnistin tai puola...?
Vois kyllä kuvitella et vika on päällä kokoajan jos puolankäämi ois poikki....
Kylmällä koneella ravistaa pahiten...
Ku vaa auto joutas seisoomaan hetken, et kerkeis tutkii...!
Vois kyllä kuvitella et vika on päällä kokoajan jos puolankäämi ois poikki....
Kylmällä koneella ravistaa pahiten...
Ku vaa auto joutas seisoomaan hetken, et kerkeis tutkii...!
-Mv6 -95 farkku
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
Okkei, koodit luin ja tuli-->
21 ja 31 eli tuon kampura tunnistimen arvasinkin, mut kaasuasennontunnistin..?
ottikohan vika ilmon, ku molempien piuhat oli irti...?
Kampuratunnistimen ja piuhasta yläliittimen putsasin.
Siis autonhan edelleen nykii satunnaisesti. Pystyykö vikamuistin nollaamaan yhtähelposti mitä on tuo lukeminen...?
21 ja 31 eli tuon kampura tunnistimen arvasinkin, mut kaasuasennontunnistin..?
Siis autonhan edelleen nykii satunnaisesti. Pystyykö vikamuistin nollaamaan yhtähelposti mitä on tuo lukeminen...?
-Mv6 -95 farkku
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
- Undertaker
- 'Diplomat'

Oliko auto käynnissä kun luit vikakoodit?PetskuR kirjoitti:Okkei, koodit luin ja tuli-->
48 ja 31 eli tuon kampura tunnistimen arvasinkin, mut kaasuasennontunnistin..?
Kampuran- ja nokka-akselin asentotunnistimet tulee aina kun katsotaan vikakoodit auton ollessa sammuksissa.
Mutta tuo kaasuläpänasentotunnistinhan voi hyvinkin aiheuttaa nykimistä? Jos signaali katkeilee siltä suunnalta niin kait se jotakin vaikuttaa auton käyttäytymiseen. Itselläni jäi kaasu huutamaan 7 tuhannen kieppeille 20xe koneessa kun hajos toi kaasuläpänasentotunnistin.
Todellakin, koneen käydessä antaa vain 21 eli kaasuläppää...
Kiitoksia vinkistä, tää on kyllä h...tin tärkee voorumi....
(Sori, sotkin tässä ketjussa koodit, siis 21 se antaa eli kaasuasennontunnistin, 48 on akku ilmo, mulla kun oli yhdessä vaiheessa akku irti.....)
Kiitoksia vinkistä, tää on kyllä h...tin tärkee voorumi....
(Sori, sotkin tässä ketjussa koodit, siis 21 se antaa eli kaasuasennontunnistin, 48 on akku ilmo, mulla kun oli yhdessä vaiheessa akku irti.....)
-Mv6 -95 farkku
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
Vaihdoin kaasuasennontunnistimen(54,00€) ja auto antaa nyt koodin 12, elikkäs kaikki pitäs olla OK....
Pitää vielä popittaa vähän ennen ku uskon, tänään ei enää jaksa........
Lopullinen vika oli katkennut 6. pytyn tulpanjohto, nyt toimii hienosti.....elikkä vikoja oli lopulta: jumissa oleva tyhjäkäyntimoottori, kaasuasennontunnistin(vikakoodin mukaan?) ja tuo tulpanjohto.
Toiselle puolelle konetta olin vaihtanut johdot jo aikaisemmin......
Pitää vielä popittaa vähän ennen ku uskon, tänään ei enää jaksa........
Lopullinen vika oli katkennut 6. pytyn tulpanjohto, nyt toimii hienosti.....elikkä vikoja oli lopulta: jumissa oleva tyhjäkäyntimoottori, kaasuasennontunnistin(vikakoodin mukaan?) ja tuo tulpanjohto.
Toiselle puolelle konetta olin vaihtanut johdot jo aikaisemmin......
-Mv6 -95 farkku
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-