Onko kellään kokemuksia vähän leveämmistä huuli-vanteista G-mallin astrassa? Eli haaveena olisi ensi kesäksi laittaa astraan taakse 9"-leveä 16" vanne, johon joku 215/40 rengas ja eteen vaikka 8" tai 8.5"...
Mikäli jollain tälläisiä on ajossa niin mielellään ottaisin kokemuksia vastaan, miten mahtuu pyörimään, onko pitäny pokkauksia poistaa/taivutella jne? Onko yleensä mahdollista/järkevää(noh, järkevää ja järkevää ) astraan tuollaisia survoa? Mielipiteitä?
Kyllä ne saattaa mahtuu pyörimään sinne ilman mitään sen suurempia muutostöitä mutta en suosittele eteen laitettavaksi noin leveitä....eteen kannattas laittaa vaikka ennemmin 7.5" leveet...kaverilla oli G-mallin astrassa jonkin aikaa edessä 7.5 leveet ja takana oli 9 tuumaa leveet 16" AZEV M vanteet ja oli aika paljon epämukavampi ajaa kuin normi vanteilla....joten se vaihto ne pois. Itelläni on calibrassa edessä 7.5" leveet ja takana 9" leveet AZEV A vanteet ja on aika epämukavaa ajaa noilla vanteilla... sen lisäks mulla tulee takana 2 cm vanteet kaarien yli ja kaverilla oli sama juttu astrassa. En sitten tiedä onko tossa mitään järkeä mutta ovatpahan hienon näköset
Erzki kirjoitti:Kyllä ne saattaa mahtuu pyörimään sinne ilman mitään sen suurempia muutostöitä mutta en suosittele eteen laitettavaksi noin leveitä....eteen kannattas laittaa vaikka ennemmin 7.5" leveet...kaverilla oli G-mallin astrassa jonkin aikaa edessä 7.5 leveet ja takana oli 9 tuumaa leveet 16" AZEV M vanteet ja oli aika paljon epämukavampi ajaa kuin normi vanteilla....joten se vaihto ne pois. Itelläni on calibrassa edessä 7.5" leveet ja takana 9" leveet AZEV A vanteet ja on aika epämukavaa ajaa noilla vanteilla... sen lisäks mulla tulee takana 2 cm vanteet kaarien yli ja kaverilla oli sama juttu astrassa. En sitten tiedä onko tossa mitään järkeä mutta ovatpahan hienon näköset
Ok, kiitoksia tiedoista ja vinkistä noiden etuvanteiden suhteen, voi tosiaan olla viisaampaa ottaa eteen joku 7,5" leveä vanne.
Ei sulla satu kuvia olemaan omasta calibrastasi noilla vanteilla? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselisin..
Erzki kirjoitti:Kyllä ne saattaa mahtuu pyörimään sinne ilman mitään sen suurempia muutostöitä mutta en suosittele eteen laitettavaksi noin leveitä....eteen kannattas laittaa vaikka ennemmin 7.5" leveet...kaverilla oli G-mallin astrassa jonkin aikaa edessä 7.5 leveet ja takana oli 9 tuumaa leveet 16" AZEV M vanteet ja oli aika paljon epämukavampi ajaa kuin normi vanteilla....joten se vaihto ne pois. Itelläni on calibrassa edessä 7.5" leveet ja takana 9" leveet AZEV A vanteet ja on aika epämukavaa ajaa noilla vanteilla... sen lisäks mulla tulee takana 2 cm vanteet kaarien yli ja kaverilla oli sama juttu astrassa. En sitten tiedä onko tossa mitään järkeä mutta ovatpahan hienon näköset
Ok, kiitoksia tiedoista ja vinkistä noiden etuvanteiden suhteen, voi tosiaan olla viisaampaa ottaa eteen joku 7,5" leveä vanne.
Ei sulla satu kuvia olemaan omasta calibrastasi noilla vanteilla? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselisin..
Pitää nyt tossa viikonlopun aikana ottaa muutama kunnon kuva niistä vanteista niin lähetän ne sitten sulle... ne mun vanteet ei vaan sitten oo parhaimmassa kunnossa kun eräs naiskuski ajeli niillä pariin otteeseen katukiveyksiin ja renkaista vielä sen verran että tällä hetkellä mulla on 215/40 ja menevät hyvin noille vanteille ,mutta ainut huono puoli on että ne renkaat ei suojaa takavanteita kovinkaan hyvin jos kolahtaa katukiveykseen joten saa olla varovainen.
Erzki kirjoitti:
Pitää nyt tossa viikonlopun aikana ottaa muutama kunnon kuva niistä vanteista niin lähetän ne sitten sulle... ne mun vanteet ei vaan sitten oo parhaimmassa kunnossa kun eräs naiskuski ajeli niillä pariin otteeseen katukiveyksiin ja renkaista vielä sen verran että tällä hetkellä mulla on 215/40 ja menevät hyvin noille vanteille ,mutta ainut huono puoli on että ne renkaat ei suojaa takavanteita kovinkaan hyvin jos kolahtaa katukiveykseen joten saa olla varovainen.
Noita katukivetyksiä osaa onneksi jo kohtuullisen hyvin varoa kiitos Astran tämän hetkisen rengas/vanne-yhdistelmästä jossa kumi ei myöskään suojaa reunoja yhtään. Mut pistä kuvia tänne tai mailiin jos kehtaat, otan mielelläni vastaan
Ja ne on nuo naiskuskit, niitä ei sais päästää hienojen vanteitten kanssa liikenteeseen