X16XEL-venttiilinvarrenkumien vaihto Uudellamaalla?
X16XEL-venttiilinvarrenkumien vaihto Uudellamaalla?
Olisi harkinnassa teettää tuo venttiilinvarren kumien vaihto jossain korjaamolla mahdollisimman kokonaisedullisesti. Kaikki 16kpl uusiksi ja kierteiden koneistus varsiin.
Osaisiko porukka ehdottaa hyviä korjaamoja? Onko joku teettänyt homman jossain onnistuneesti? Hinta olisi tärkeä, mutta myös laatu eli työn pitää olla hyvää. Mieluiten pk-seudulta, mutta voi tämän takia muutaman kymmenen kilsaa ajaakin. Huomenna soitan Auto-Opliaan, mutta muita mulla ei ole vielä mielessä. Jos saisi hyvien firmojen yhteystietoja, niin voisi tehdä vähän hintavertailuakin. Työn osuus on se mikä kiinnostaa, osat voi sitten hankkia itsekin.
Myös jos joku tietää Jyväskylän ympäristöstä jonkun paikan, niin voi ehdottaa.
Osaisiko porukka ehdottaa hyviä korjaamoja? Onko joku teettänyt homman jossain onnistuneesti? Hinta olisi tärkeä, mutta myös laatu eli työn pitää olla hyvää. Mieluiten pk-seudulta, mutta voi tämän takia muutaman kymmenen kilsaa ajaakin. Huomenna soitan Auto-Opliaan, mutta muita mulla ei ole vielä mielessä. Jos saisi hyvien firmojen yhteystietoja, niin voisi tehdä vähän hintavertailuakin. Työn osuus on se mikä kiinnostaa, osat voi sitten hankkia itsekin.
Myös jos joku tietää Jyväskylän ympäristöstä jonkun paikan, niin voi ehdottaa.
all love is unrequited
On hyviä omat kokemukset..juttuja oon kyllä kuullut ettei hommat pelaa, mutta aina on omallakohdalla toiminut. Pari kertaa olen osia tilannut/ostanut sieltä ja pari kertaa on ollut auto siellä remontissa. Yhden kerran osan saanti viivästyi, oli saksan tilaus ja ongelmat oli sielläpäässä.
Ihan asiallinen kaveri ja asiallista on ollut asiakaspalvelu ja työn laatu. Mutta, nämä siis mun kokemuksia..
Ite uskallan kyllä sinne autoni viedä tai sieläkautta osia hankkia jos (kun) tarve taas vaatii.
Mitä noi suositukset muuten on ja näkeekö ton listan mistä?
Ihan asiallinen kaveri ja asiallista on ollut asiakaspalvelu ja työn laatu. Mutta, nämä siis mun kokemuksia..
Mitä noi suositukset muuten on ja näkeekö ton listan mistä?
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
http://www.kuluttajalehti.fi/user_nf/de ... de=readdocIle84 kirjoitti: Mitä noi suositukset muuten on ja näkeekö ton listan mistä?
Musta lista kirjoitti: T:mi Juha Orenius, Jyväskylä
Asiakas osti henkilöautoonsa jakopään osat 134 eurolla. Osat asennettiin ulkopuolisessa liikkeessä, minkä jälkeen selvisi, että osat olivat sopimattomat tai niissä oli vikaa. Myyjäliike palautti hinnan asiakkaalle, mutta asiakas vaati myyjää korvaamaan vielä työkustannuksista 225 euroa, kilometrikorvauksista 59 euroa ja käytetystä ajasta 67 euroa, yhteensä 351 euroa.
Koska jakopään osat eivät olleet laadultaan kaikilta osin sitä, mitä voitiin pitää sovittuna, oli myyjän korvattava asiakkaalle 283 euroa työkustannuksista ja matkakuluista.
all love is unrequited
Auto-Oplian tarjous 500 euroa. Eivät olleet kiinnostuneet kertomaan, millä tavoin kumien kiinnitys varmistetaan. Kysyin, tehdäänkö varsiin koneistus vai liimataanko kumit vai mitä. Sanottiin, että "kyllä ne kiinni pysyvät, meidän työllähän on takuu". No niinpä näyttäisi olevan, ilmoituksen mukaan "vähintään puolen vuoden takuu". En minä kansiremontteja ala teettämään puolen vuoden tai edes vuoden välein. Sen pitäisi kestää 10 vuotta. Mikäköhän siinä kertomisessa oli niin vaikeaa.
Joka tapauksessa, Auto-Oplian päänavaus tässä asiassa 500 eskoa. Muualta en ole vielä kysynyt.
Joka tapauksessa, Auto-Oplian päänavaus tässä asiassa 500 eskoa. Muualta en ole vielä kysynyt.
all love is unrequited
-
Opel 4 ever
- 'Admiral'

Oreniukselta aika hurja tarjous, 1000 euroa. Ei s*na, tuohon hintaan mä ostan uuden X16XEL-moottorin. Pitää saada halvemmalla, tai sitten täytyy tehdä itse. Eikö nykyään pitäisi olla vehkeitä joilla tämä työ pystytään tekemään kantta irrottamatta, jollain paineilmasysteemillä? Siihen nähden Oplian viis hunttia on sekin musta kallista.
all love is unrequited
Jyväskylässä http://www.hiomokantanen.fi/ vaihtaa ohjurinkumit kantta irroittamatta ja lisäksi tekee kierteet ohjureiden päähän, jotta kumit pysyy paremmin kiinni.
Vaimokkeen Astraan homma hoitui päivässä.
Vaimokkeen Astraan homma hoitui päivässä.