http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?p ... FD#PicShow
Apua GSi astran kanssa
Apua GSi astran kanssa
Eli meni kuoppaan ajossa tuon minun -92 GSi 2.0 16v astra paskaks ja apua kaipaisin. Eli kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa kun en oikeen tiedä näitten osien nimiä. onko tämä alatukivarsi vai mikä? mistä halvimmalla? Ja tämä on siis oikea etukulma.
Menee nyt vähän aiheesta ohi, mutta onko tuo tukivarsi ollut pahastikkin ruosteessa, vai miten se on tollein pettänyt? Vai onko mahdollisesti rälläköity joskus pallonivelen niittejä "vähän" liikaa?
Mietin vaan jos on pelkästään ruosteen aikaansaannosta, ni pitäsköhän itekkin harkita uusia tukivarsia, kun kuskinpuolella aika ruosteinen... pelkääjän puoleltahan xe:n öljypohja hoitaa ruostesuojaamisen
Mietin vaan jos on pelkästään ruosteen aikaansaannosta, ni pitäsköhän itekkin harkita uusia tukivarsia, kun kuskinpuolella aika ruosteinen... pelkääjän puoleltahan xe:n öljypohja hoitaa ruostesuojaamisen
Eipä siinä oikeestaan ollut kun pintaruostetta. Isku oli sen verran kova että vannekkin meni aivan solmuun. No hyvä puoli että kaupunki maksaa.AksuPaksu kirjoitti:Menee nyt vähän aiheesta ohi, mutta onko tuo tukivarsi ollut pahastikkin ruosteessa, vai miten se on tollein pettänyt? Vai onko mahdollisesti rälläköity joskus pallonivelen niittejä "vähän" liikaa?
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Re: Apua GSi astran kanssa
Ghessi kirjoitti:Eli meni kuoppaan ajossa tuon minun -92 GSi 2.0 16v astra paskaks ja apua kaipaisin. Eli kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa kun en oikeen tiedä näitten osien nimiä. onko tämä alatukivarsi vai mikä? mistä halvimmalla? Ja tämä on siis oikea etukulma.![]()
Ghessi kirjoitti:Eipä siinä oikeestaan ollut kun pintaruostetta. Isku oli sen verran kova että vannekkin meni aivan solmuun. No hyvä puoli että kaupunki maksaa.
Kerta et itse ole maksaja, vaadit tietenkin alkuperäisen osan rikkoutuneen tilalle etkä mitään Motonetin "tiedäikinämitäsaakunseainariippuuvalmistajasta-osia".
Re: Apua GSi astran kanssa
Joo kyllä se on nyt tarkoitus kun kaupunki maksaa.buctu kirjoitti:Ghessi kirjoitti:Eli meni kuoppaan ajossa tuon minun -92 GSi 2.0 16v astra paskaks ja apua kaipaisin. Eli kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa kun en oikeen tiedä näitten osien nimiä. onko tämä alatukivarsi vai mikä? mistä halvimmalla? Ja tämä on siis oikea etukulma.
Ghessi kirjoitti:Eipä siinä oikeestaan ollut kun pintaruostetta. Isku oli sen verran kova että vannekkin meni aivan solmuun. No hyvä puoli että kaupunki maksaa.![]()
Kerta et itse ole maksaja, vaadit tietenkin alkuperäisen osan rikkoutuneen tilalle etkä mitään Motonetin "tiedäikinämitäsaakunseainariippuuvalmistajasta-osia".
Ilmoa tuonne -> klik-klikGhessi kirjoitti:Onkohan kenelläkään myynnissä tukivartta ilman palloniveltä tai semmosta missä pallonivel on pultattu kiinni?
mutta en edelleenkään ymmärrä miksi yhtään huolehdit mistä voit hankkia osat (käytettynä tai edullisesti) kun ajat sen autosi nyt sinne Opelin huoltoon ja kyllä se siellä huolletaan kuntoon (kerta kaupunki maksaa).Ghessi kirjoitti:Joo kyllä se on nyt tarkoitus kun kaupunki maksaa.
Vrmaan selitin huonosti asiani taas. Eli tarkoitus on ostaa aivan uusi kunnon tukivarsi. Eli tarkoitin liikettä jossa olisi pultatulla pallonivelellä olevia tukivarsia. Sen takia tälläistä kyselen kun otin tämä kaupungin korvauksen rahana ja teen kaiken itse.buctu kirjoitti:Ilmoa tuonne -> klik-klikGhessi kirjoitti:Onkohan kenelläkään myynnissä tukivartta ilman palloniveltä tai semmosta missä pallonivel on pultattu kiinni?mutta en edelleenkään ymmärrä miksi yhtään huolehdit mistä voit hankkia osat (käytettynä tai edullisesti) kun ajat sen autosi nyt sinne Opelin huoltoon ja kyllä se siellä huolletaan kuntoon (kerta kaupunki maksaa).Ghessi kirjoitti:Joo kyllä se on nyt tarkoitus kun kaupunki maksaa.
Ghessi kirjoitti:Vrmaan selitin huonosti asiani taas. Eli tarkoitus on ostaa aivan uusi kunnon tukivarsi. Eli tarkoitin liikettä jossa olisi pultatulla pallonivelellä olevia tukivarsia. Sen takia tälläistä kyselen kun otin tämä kaupungin korvauksen rahana ja teen kaiken itse.