Jakohihnan vaihto
Jakohihnan vaihto
Pitäis ihan kohta vaihtaa jakohihna autooni. Olen ajatellut ostaa itse osat että pääsis halvemmalla ja asennuttaa ammattilaisella.
Voisitteko viisaammat neuvoa että pitääkö ostaa ja vaihtaa samalla kertaa seuraavat; JAKOHIHNA, RULLAT, KIRISTIN ja VESIPUMPPU??? Onko vielä jotain muuta???
Olen katsellut MOTONETistä että aika edullisia osat on siellä, varmaan tulee aikalailla halvemmaksi kuin merkkiliikkeestä... Kannattaako sieltä tilata ja siellä näytti olevan jakohihnatarvikepakettikin myynnissä, kannattaiskohan sellainen ostaa???
Voisitteko viisaammat neuvoa että pitääkö ostaa ja vaihtaa samalla kertaa seuraavat; JAKOHIHNA, RULLAT, KIRISTIN ja VESIPUMPPU??? Onko vielä jotain muuta???
Olen katsellut MOTONETistä että aika edullisia osat on siellä, varmaan tulee aikalailla halvemmaksi kuin merkkiliikkeestä... Kannattaako sieltä tilata ja siellä näytti olevan jakohihnatarvikepakettikin myynnissä, kannattaiskohan sellainen ostaa???
Omega 2,0 16V Sport -99
Re: Jakohihnan vaihto
Joo, se vesipumppu kannattaa kans vaihtaa joka kerta hihnan kanssa.top69 kirjoitti:Voisitteko viisaammat neuvoa että pitääkö ostaa ja vaihtaa samalla kertaa seuraavat; JAKOHIHNA, RULLAT, KIRISTIN ja VESIPUMPPU??? Onko vielä jotain muuta???
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Veikkaan sun allekirjotuksen perusteella, että sulla on X20XEV-moottori.
Tuolla kuvitetut ohjeet hommaa varten:
http://vectra.desteem.org
Projektit -> Jakohihna
Tuolla kuvitetut ohjeet hommaa varten:
http://vectra.desteem.org
Projektit -> Jakohihna
Ei kannata, vaan pitää vaihtaasmppa kirjoitti:Joo, se vesipumppu kannattaa kans vaihtaa joka kerta hihnan kanssa.top69 kirjoitti:Voisitteko viisaammat neuvoa että pitääkö ostaa ja vaihtaa samalla kertaa seuraavat; JAKOHIHNA, RULLAT, KIRISTIN ja VESIPUMPPU??? Onko vielä jotain muuta???
...jäähdytysnesteet tietenkin menee siinä sivussa uusiksi...top69 kirjoitti:Onko vielä jotain muuta??????