Bosch Aero + Astra G

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Bosch Aero + Astra G

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Niin, ei löydy suoraan oikeaa sulkaa, mutta mikäpä istuisi parhaiten?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
racersipe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja racersipe »

Siis onko pakko olla Boschin Aero?? Onhan toi Aero hieno ja kallis, mutmut..

Muutenhan tuohon G-Astraan löytyy esim. Motonetistä:

51cm Champion Vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12-5103 9.08 ???
48cm Champion Oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12-4803 8.07 ???
50+48cm Bosch-Spoiler pari. . . . . . . . . . . . . . . . 12-0504 27.50 ???
50cm SWF-Spoiler Vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . . 12-9025 11.90 ???
47cm SWF Oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12-9085 6.90 ???

Tosta listasta voin henk.koht. suositella tuota Boschin paria. Onhan ne kalleimmat, mutta kyllä pelittää hyvin. Ja tossa Spoiler-versiossa on kuskinpuolen sulassa semmonen metallinen spoileri, jotta pysyy tiukemmin kiiinni ikkunassa ajettaessa.
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

:banghead: Joo, noita spoilereita olen 3 vuotta käyttänyt ja ne on nytkin autossa.. :roll:
Mutta niistähän ei onneks ollu kysymys. Noi aerot nyt vaan on oikeesti hyvät ja sellaset olis mukava seuraavaksi saada. :food:
Metro-Sport
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Metro-Sport »

no mulla ois tarpeettomana g-astraan modatut h-astran pyyhkijänvarret.... Eli sitten voipi käytellä noita h-astran sulkia. Oli varsin päheet ja toimivat! :wink: Jos noi kiinnostaa ni laittele vaikka meiliä -> metrosport ät gmail piste com.
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Metro-Sport kirjoitti:no mulla ois tarpeettomana g-astraan modatut h-astran pyyhkijänvarret.... Eli sitten voipi käytellä noita h-astran sulkia. Oli varsin päheet ja toimivat! :wink: Jos noi kiinnostaa ni laittele vaikka meiliä -> metrosport ät gmail piste com.
Miksi tehdä noin vaikeasti. Itse ostin motonetistä Valeon rungottomat sulat jotka oli asennukseltaan plug&play!! Valoet makso muistaakseni n.35€ ja ei ole mulla moitittavaa.
Olisin ostanu Boschit mutta ei ollu sopivaa paria hyllyssä, joutuu ilmeisesti tilaileen G Astraan sopivan parin.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

^^En ainakaan tänään löytäny motonetistä valeolta suoraan astraan suunnattuja, olikohan ne mihin malliin "tarkotettu"?
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

Kaitzu kirjoitti:Miksi tehdä noin vaikeasti. Itse ostin motonetistä Valeon rungottomat sulat jotka oli asennukseltaan plug&play!! Valoet makso muistaakseni n.35€ ja ei ole mulla moitittavaa.
Olisin ostanu Boschit mutta ei ollu sopivaa paria hyllyssä, joutuu ilmeisesti tilaileen G Astraan sopivan parin.
Mulla on kans tollaset Astrassa ja hyvin on pyyhkinyt!

:lollis:
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

B-Na kirjoitti:^^En ainakaan tänään löytäny motonetistä valeolta suoraan astraan suunnattuja, olikohan ne mihin malliin "tarkotettu"?
Niissä valeon sulissa sama kuin muissakin sulissa,elikkä kunhan otat oikean mittaiset,niin menee kiinni.
Näin ainakin calibrassa.

Tänään tuli valeot otettua veke ja boschin spoilerit tilalle.

Lakkasi lakumallit toimimasta kun tuli pakkasta vaikka kuinka paukutteli lasia vasten ja koitti putsata.

Ennemmin jatkat vaan niitten boschilaisten käyttöä,vaikkei ehkä olekkaan niin "siistinnäköiset"...
Metro-Sport
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Metro-Sport »

Kaitzu kirjoitti: Miksi tehdä noin vaikeasti. Itse ostin motonetistä Valeon rungottomat sulat jotka oli asennukseltaan plug&play!! Valoet makso muistaakseni n.35€ ja ei ole mulla moitittavaa.
Kyllä kyllä... nykyisessä Vectrassa on kanssa tuollaiset boschin "pnp-sulat". Ainut mikä itseä noissa häiritsee on se "kiinnityspahka" mikä taas noissa "aero-varsissa" on paljon siistimpi, ja myös pyyhkijän varret jäi vähän hölmösti koholle noiden pnp-aerojen kans. (siitä tosin selvisi vähän muokkaamalla.. heh!) Mutta, makuasioita... :wink:
TJT kirjoitti: Lakkasi lakumallit toimimasta kun tuli pakkasta vaikka kuinka paukutteli lasia vasten ja koitti putsata.

Ennemmin jatkat vaan niitten boschilaisten käyttöä,vaikkei ehkä olekkaan niin "siistinnäköiset"...
Jos ulkonäkötekijä ei ole nro uno, niin juurikin noin! Ei noi aerotkaan mikään oikotie onneen ole talvikelissä... omiinkin kokemuksiin nojaten.
Luu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Luu »

Mulla on aerot toiminu f-astrassa todella hyvin, ei ole jäätyny edes tän viikkosissa lumisateissa. Sulat on A480S:t kun 450:siä ei siihen hätään ollu.
Vastaa Viestiin