Astra G
Astra G
Tänne voi laittaa mitä mieleen tuleee tuohon autoon liittyen..
Itsellä nyt sellanen ongelma että keskuslukitus toimii avaimella, se aukee kaukosäätimellä, mutta ovia ei saa kiinni sillä, eli pitää aina käyttää avainta kuskin ovessa. Missä vikaa?
Ja mistähän mahtais saada sen pissapojan suuttimen mikä lykkää vettä tuulilasille kuskin puolelle??
Itsellä nyt sellanen ongelma että keskuslukitus toimii avaimella, se aukee kaukosäätimellä, mutta ovia ei saa kiinni sillä, eli pitää aina käyttää avainta kuskin ovessa. Missä vikaa?
Ja mistähän mahtais saada sen pissapojan suuttimen mikä lykkää vettä tuulilasille kuskin puolelle??
Virrat päälle, ja painat samalla kaukosäätimen lukitusnappia. Ovien pitäisi käydä hetkellisesti lukossa, ja aueta saman tien. Näin koodaus on tehty.pelzi-88 kirjoitti:En oo.. Miten se tapahtuu? Ja mistä mahtaa johtua se kun tuo huutaa nykyään aina kun kuskin ovi on auki vaikkei avaimia oo virtalukossa?
On toi astra vaa kiva auto.
Siinä mun kokemukset 5kk ajalta..
Ainoo on että 5kk aikana mitä mulla on auto ollu niin menny kolmet pyyhkijän sulat..
En tiedä mikä niitä syö, lasissakaan ei ole naarmuja tai hakkaumia.
Alkavat vaan piirtää pirusti viivoja kun vähä aikaa ajelee sateella
Oon koittanu pestä sulkia laimentamattomalla lasinpesunesteellä..
Seuraavaks haen opel liikkeestä "alkuperäset"..
Siinä mun kokemukset 5kk ajalta..
Ainoo on että 5kk aikana mitä mulla on auto ollu niin menny kolmet pyyhkijän sulat..
En tiedä mikä niitä syö, lasissakaan ei ole naarmuja tai hakkaumia.
Alkavat vaan piirtää pirusti viivoja kun vähä aikaa ajelee sateella
Oon koittanu pestä sulkia laimentamattomalla lasinpesunesteellä..
Seuraavaks haen opel liikkeestä "alkuperäset"..

Moi,
Mulla oli g astrassa ongelmaa avaimen kaukosäädön kanssa, tuntui siltä että paristoista loppui virta aivan liian aikaisin, ja kaukosäätö toimi silloin tällöin.
Syyksi paljastui katkennut paristonpitimen liitin, joka on tinattu avaimen radio-osan piirilevylle, aiheutti sitä että avain sai sähköä vain silloin tällöin.
Juotoksen uudelleentinaamisella avain on ainakin tähän asti toiminut moitteetta.
Mutta eipä tuo ylläoleva taidakaan auttaa jos kauko-ohjain toimii kuitenkin toiseen suuntaan..
Mulla oli g astrassa ongelmaa avaimen kaukosäädön kanssa, tuntui siltä että paristoista loppui virta aivan liian aikaisin, ja kaukosäätö toimi silloin tällöin.
Syyksi paljastui katkennut paristonpitimen liitin, joka on tinattu avaimen radio-osan piirilevylle, aiheutti sitä että avain sai sähköä vain silloin tällöin.
Juotoksen uudelleentinaamisella avain on ainakin tähän asti toiminut moitteetta.
Mutta eipä tuo ylläoleva taidakaan auttaa jos kauko-ohjain toimii kuitenkin toiseen suuntaan..