kirjautuminen
-
Vieras
kirjautuminen
miksikähän tää ei anna mun kirjautua sisään...? sanoo vaan että: annoit väärän tai passiivisen käyttäjätunnuksen tai salasana oli väärä.
vaikka käyttäjätunnus ja salasana on ihan oikein...
käyttäjätunnus on: henkka.k
vaikka käyttäjätunnus ja salasana on ihan oikein...
käyttäjätunnus on: henkka.k
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Onhan CAPS LOCK poissa päältä?
Käytä tota unohdin salasanani linkkiä kirjautumissivulta, jos ei siltikään ymmärrä ja pistä uusi salasana.
Tietysti eka voit kokeilla ne vakio temput, eli evästeet ja väliaikaiset tiedostot pois selaimesta.
Tunnukset näyttäis olevan kuitenkin aktiiviset.
Käytä tota unohdin salasanani linkkiä kirjautumissivulta, jos ei siltikään ymmärrä ja pistä uusi salasana.
Tietysti eka voit kokeilla ne vakio temput, eli evästeet ja väliaikaiset tiedostot pois selaimesta.
Tunnukset näyttäis olevan kuitenkin aktiiviset.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Seuraava kuulunee tähän topiciin:
Eli mulla tekee nykyään kirjautumisessa sitä, että kun kirjautuu sisään niin aukee foorumin etusivu ja näyttää siltä edelleen ettei ole sisälle kirjautunut. Vasta toisella kokeilulla kirjautuu sisään mutta kaikki viestit on "kuittaantunu" luetuiksi..
Evästeet sun muut tulee tyhjättyä joka kerta ku selaimen sammuttaa..
E: tekee siis silloin tällöin, ei aina.
Eli mulla tekee nykyään kirjautumisessa sitä, että kun kirjautuu sisään niin aukee foorumin etusivu ja näyttää siltä edelleen ettei ole sisälle kirjautunut. Vasta toisella kokeilulla kirjautuu sisään mutta kaikki viestit on "kuittaantunu" luetuiksi..
Evästeet sun muut tulee tyhjättyä joka kerta ku selaimen sammuttaa..
E: tekee siis silloin tällöin, ei aina.

- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Jätäs ne evästeet rauhaan ja katso kuinka toimii.
Esimerkiksi automaattinen kirjautuminen ei ainakaan phpBB:n osalta toimi, kun poistat evästeitä jatkuvasti.
Selaimen asetuksissa "muista kirjautuminen" saattaa kyllä toimia. Mutta sekin voi taas aiheuttaa ongelmia kirjautumiseen. (käyttäjätunnus ja salasana tulee automaattisesti siihen kenttään...)
Esimerkiksi automaattinen kirjautuminen ei ainakaan phpBB:n osalta toimi, kun poistat evästeitä jatkuvasti.
Selaimen asetuksissa "muista kirjautuminen" saattaa kyllä toimia. Mutta sekin voi taas aiheuttaa ongelmia kirjautumiseen. (käyttäjätunnus ja salasana tulee automaattisesti siihen kenttään...)
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Juuh, tuntuu tuo temppuilu ilmestyvän kutakuinkin sen jälkeen kun on poistanut nuo evästeet sun muut. Toisaalta, pakko niitä on poistella kun nettipankissa käy...
Outoa tästä tekee se, että tätä ongelmaa ei ilmentynyt ennen ku jouduin asentamaan winukan uusiks vaikka kyseessä oli täysin sama selain (Firefox v2.0.0.1)
E: ja tosiaan mulla on käytössä se ominaisuus, että fire täyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan niihin kenttiin automaattisesti...
Outoa tästä tekee se, että tätä ongelmaa ei ilmentynyt ennen ku jouduin asentamaan winukan uusiks vaikka kyseessä oli täysin sama selain (Firefox v2.0.0.1)
E: ja tosiaan mulla on käytössä se ominaisuus, että fire täyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan niihin kenttiin automaattisesti...