Moikka.
Olisi suhteellisen uusi Corsa-C malli johon
pitäisi saada sähköikkunat ja keskuslukitus.
Kannattaako käyttää Opelin vakio-osia vai
tarvikkeita. Kuinka hankala noiden asennus
olisi totettaa itse? Ja tietääkö kukaan pääkaupunkiseldulta liikkettä joka suorittaa
asennuksia.
Jarno.
Corsa-C malliin keskuslukitus ja sähköikkunat.
Keskuslukko ja sähköikkunat eivät ole kovin vaikeita asentaa jos laittaa opelin alkuperäiset tavarat, koska esim oviin tulee kaikki johdot ja virrat valmiiksi. Ei tarvitse kuin laittaa liittimet paikkaan. Hissin ja muiden tarvikkeiden asennus on sitten hieman työläämpi, mutta kyllä ne osaa itse laittaa. Ongelma on vain se että alkuperäiset osat maksavat omaisuuden ja romuttamoillakaan ei ole paljon noita ikkunanostimiaOn 2002-04-22 09:27, jargon wrote:
Moikka.
olisi totettaa itse? Ja tietääkö kukaan pääkaupunkiseldulta liikkettä joka suorittaa
asennuksia.
Jarno.
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Heh, alukuperäisten osien hinta tiedetään,On 2002-04-22 14:13, Markus_J wrote:Keskuslukko ja sähköikkunat eivät ole kovin vaikeita asentaa jos laittaa opelin alkuperäiset tavarat, koska esim oviin tulee kaikki johdot ja virrat valmiiksi. Ei tarvitse kuin laittaa liittimet paikkaan. Hissin ja muiden tarvikkeiden asennus on sitten hieman työläämpi, mutta kyllä ne osaa itse laittaa. Ongelma on vain se että alkuperäiset osat maksavat omaisuuden ja romuttamoillakaan ei ole paljon noita ikkunanostimiaOn 2002-04-22 09:27, jargon wrote:
Moikka.
asennuksia.
Jarno.
mutta kai se on kuitenkin halvempaa kuin asennuttaminen
Vielä sellainen kysymys että, en ole löytänyt Corsa-C korimallista huolto-opasta. Joten sattuuko kenelläkään olemaan tietoa (tai kuvaa), siitä että miltä tuon oven sisustan ja asennetun keskuslukon pitäisi näyttää.
- CorsaSport
- OCF Member