Calibran mittariston häiriövalo

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
qwerty1234
'Admiral'
'Admiral'

Calibran mittariston häiriövalo

Viesti Kirjoittaja qwerty1234 »

Itselle on alkanut C20NE koneisessa calibrassa satunnaisesti palamaan punainen häiriövalo, jossa on sulkujen sisällä ympyrä ja ympyrän sisällä huutomerkki. Itse olen käsittänyt, että valo tarkoittaa joko sitä, että käsijarru on päällä tai sitten jarrunesteen taso on alhainen. No käsijarrulle on kuitenkin erillinen valo, joten mitä tämä varoitusvalo sitten tarkoittaa? Onko se pelkästään jarrunesteen tason varoitusvalo? Jarrunestettä on, jotenkin kysynkin jo valmiiksi, että paljonko mahtaa maksaa jarrunestesäiliön korkki, jossa se tasoanturi on?

Kuitenkin aika outoa, että kun esim. ajan töihin nii valo saattaa syttyä puolessa välissä matkaa ja sitten sammua kuitenkin ennen kuin pääsen perille. :D
-Calibra-
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja -Calibra- »

Mulla Calibrassa (c20xe) se punainen valo jossa on huutomerkki, syttyy, kun ohjaustehostimen pumppu ei pyöri. Varoittaa siis jos hihna katkeaa...
qwerty1234
'Admiral'
'Admiral'

-Calibra- kirjoitti:Mulla Calibrassa (c20xe) se punainen valo jossa on huutomerkki, syttyy, kun ohjaustehostimen pumppu ei pyöri. Varoittaa siis jos hihna katkeaa...
Hmm... Hihna ei ole katki, eikä sen pitäisi luistaakaan. Enkä mitään eroa normaaliin ole huomannut, kun valo syttyy.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Kannattaa nyt ensin kokeilla sitä korkin anturia jotta toimiiko.
Ei siellä tarvitse olla kun johto vähän nirhautunut sopivasti.
qwerty1234
'Admiral'
'Admiral'

No nyt kun tulin töistä kotiin, niin valo päätti pitää oikein discon. Konepellin alla tutkailin ja ne johdot näyttivät oikein hyväkuntoisilta. Eli tietääkö joku tuon anturin hintaa?
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Kokeile nyt ens alkuun ottaa liitin irti ja vaikka piuhanpätkällä oikosulkea.
Kertoo jo paljon missä vika on...
Vastaa Viestiin