Minua on alkanut pikkuhiljaa pelottamaan Omegani koneen kesto. Eli mittarissa kun on yli 370tkm, niin pitäis vissii pikkasen laitella konetta. Laakerit, tiivisteet yms. Jos sais vaikka auton käyttöikää nostettua.
Moottori on a-Omegan 2.0i 8v (tais olla 20SE). Mitähän tollanen maksaa suurinpiirtein, jos teettäis sen jossain korjaamolla?
Omegan koneen läpikäynti?
Korjaamolla teetettynä hintaa tulee enemmän kuin on järkevää maksaa. Itse tehden voi hommassa vielä olla järkeäkin.
Toinen vaihtoehto on etsiä jostain vähemmän ajettu kone ja vaihtaa koko roska.
Toinen vaihtoehto on etsiä jostain vähemmän ajettu kone ja vaihtaa koko roska.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Ouh, kun muistaisi......muutama vuosi sitten tein rempan.
Jokatapauksessa osat olivat HALVAT, olin todella tyytyväinen hintoihin(tarvikeosia kaikki) verrattuna eri merkkien koneisiin.
Uutta laitoin periaatteessa "kaikki", nokka-akselipaketti, renkaat, lakut, vesipumppu yms. pientä......ja silloin ostin vielä sikahintaisen tiivistesarjan nythän niitä saa Biltsusta tms. halvalla
Taitaa vaan olla ongelmana noissa koneissa porras joka tulee männän yläkääntökohtaan, oli omassakin porausrajalla (siis vain siitä kohtaa)......
<font size=-1>[ This Message was edited by: omenax on 2003-02-20 09:28 ]</font>
Jokatapauksessa osat olivat HALVAT, olin todella tyytyväinen hintoihin(tarvikeosia kaikki) verrattuna eri merkkien koneisiin.
Uutta laitoin periaatteessa "kaikki", nokka-akselipaketti, renkaat, lakut, vesipumppu yms. pientä......ja silloin ostin vielä sikahintaisen tiivistesarjan nythän niitä saa Biltsusta tms. halvalla
Taitaa vaan olla ongelmana noissa koneissa porras joka tulee männän yläkääntökohtaan, oli omassakin porausrajalla (siis vain siitä kohtaa)......
<font size=-1>[ This Message was edited by: omenax on 2003-02-20 09:28 ]</font>