Eli kun nälkä kasvaa syödessään niin aloitetaan nyt tälläinen tiedustelu.
Minkä laatuisia ovat olleet teidän lasikuitu puskimet,helmat ym.
MIstä tilattu?
Monenko tunnin homma saada paikalleen?
paljonko tulee maksamaan maalaus?
Kannattaako tilata ulkomailta?
Katsotaan nyt millaista palautetta tulee..
tossa keväällä olisi tarkoitus vähän ehostella bomegaa...
Itse kanssa muovisien kannalla.. tilasin lasikuituisen etupuskimen, töitä oli pariksi päivää.. ja paikka Streettuningcar. Laatu on mitä sattuu.
Nyt taas pajalla puskuri maalattavana kamikaze-pupun takia, halki monesta kohtaa. Muovinen ois ehkä antanu sen verran periksi.
Janecky kirjoitti:Itse kanssa muovisien kannalla.. tilasin lasikuituisen etupuskimen, töitä oli pariksi päivää.. ja paikka Streettuningcar. Laatu on mitä sattuu
tyhmä kysymys, mutta eikai se nyt materiaalin vika ole jos valmistaja on tuotteen tehnyt päin persettä?
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728 Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita: Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
Totta puhut. Näitä tuuninki paska räpellyksiä näkee kyllä paljon. Lapuan Lasikuidun tuotteet ovat kyllä olleet minulla kiillon hiomista vaille valmiita ja istuvuus täys 10p.
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
mulla on vectrassa Zenderin valmistama lasikuituinen takapuskuri,tilattu tuolta www.autovaruste.net ja sopi todella hyvin paikalleen,eikä tarvinnut pohjia paljoa tehdä,eli oma mielipide on että "merkki" tuotteet ovat laadullisesti huomattavasti parempia mutta myös kalliimpia
jos tuotteet on tehty esim. virossa, puolassa yms niin töitä joutuu tehdä että saa osat sopimaan
näitä tuotteitahan myydään jo monessa tuningliikkeessä suomessakin esim edellämainittu liike onhan ne osat halpoja mutta ne on kyllä mielestäni tee se itse miehille jos viet esim puolasta tilatun puskurin maalaamoon ja haluat siitä hyvän niin ei se hintakaan enää mikään halpa ole (toki hyviä jotain osia saattaa sieltäkin saada) mutta taas se vanha sanonta pitää kutakuinkin paikkaansa hyvää ja halpaa ei yksinkertaisesti ole mutta ei siinä kalliiskaan aina hinta laatusuhde vastaa toisiaan.
Kyllä lasikuituinenkin puskuri kestää hyvin jos se on hyvin tehty. Omassa Calibrassa on Mattigin (pitäisi olla kuulemma aito) lasikuituinen dtm-etupuskuri ja sen kanssa on ajettu lumihankeenkin jääradalla sen menemättä rikki.
Niin miksei lasikuitu kestäs muka.
Kestää jos oikein tehty ja helpompi korjata kuin muovipuskuri. Oma ainakin kestäny toista talvea vaikka auto aika matala ja ottanu "damagea" välillä. Ja on tuning zonen "räpellyksiä", muuten ok, piti reunoja vaan muokata kun ei ollut linjassa kaaren kans, mutta ei paha homma hintansa puolesta.
Näyttää olevan tehty vinyyliestereistä eli muovin kaltainen ja antaa jokseenkin periksi.
Itellä on streettuningcarilta hommattuja lasikuituosia, eikä laadussa ole kyllä ollut mitään moitittavaa. Etuspoilerikin on kestänyt todella hyvin, vaikka se välillä onkin ottanut kontaktia. Itse pysyttelen myös tulevaisuudessa lasikuituosissa jo pelkästään hinnankin takia. En todellakaan ala maksamaan tuplahintoja siitä hyvästä että saisin samanlaisen tuotteen muovisena, mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.