Tota hakutoimintoa kannattaa opetella käyttämään, ja muutenkin tutustua forumin sisältöön ennenkun kyselee jos vaikka löytyisi jo samasta aiheesta juttua.. olen itsekin vastannut varmaan kolmesti tähän samaan kysymykseen.
Kannattaa tutustua "Alusta keskustelu" osioon, siellä on juttua myös renkaista ja vanteista.
Sen verta täällä ollaa puhuttu tosta että muistissani on että 19"x7-7.5 ET 43-> rengas 215/35 19"
en oo varma saako edes 205/35 19" rengasta? aika erikoinen koko.
Ja ZEIn Astrasta, eli on omistanu ainakin G Astran mutta kun en tyyppiä tunne niin en sit tiedä onko sillä enää sitä mutta kyllähän ZEI:llä on tainnu isommatki olla alla ku 19"
johnu_sbc1 kirjoitti:itellä 18x7.5" et40 ja 215-35 kumeilla ja edessä raapii välillä kiinni
Onko sulla miten madallettu?
Mulla edestä -65 ja takaanta -45
mulla 18x7,5" ET42 215-35/18 madallettu kw:n v2:sella, eli takaa on tiputettu tappiin ja edestä sit senverran et on takapään kans samalla korkeudella.
Ei raavi vaikka olis täyslasti tai no edestä ottaa hiukan muoviseen sisälokariin tiukimmissa kanttauksissa.
johnu_sbc1 kirjoitti:itellä 18x7.5" et40 ja 215-35 kumeilla ja edessä raapii välillä kiinni
mulla 18x7,5" ET42 215-35/18 madallettu kw:n v2:sella, eli takaa on tiputettu tappiin ja edestä sit senverran et on takapään kans samalla korkeudella.
Ei raavi vaikka olis täyslasti tai no edestä ottaa hiukan muoviseen sisälokariin tiukimmissa kanttauksissa.
Ai tuo on sun auto.
Olenkin nähnyt tuon netissä parissakin paikkaa. Olen joskus aikasemminkin kysellyt sulta että miten mahtuu pyörimään. Tää mun astra on 3-ovinen ja jos en väärin muista ni sanoit että caravanissa olisi isommat tilat vanteilla...
Ai tuo on sun auto.
Tää mun astra on 3-ovinen ja jos en väärin muista ni sanoit että caravanissa olisi isommat tilat vanteilla...
Kaikki kolmet vanteet exässäni sen ollessa persikan värinen olivat kokoa 8,5x20", 225/30-20" renkailla.. ensimmäisten et 30, toiset et:llä 35 ja kolmansien et 42. Kesällä 2003 alla oli 8x19" auton ollessa vielä musta.. Nykyisellä omistajalla siinä taitaa pyöriä alla 18"..