Keskuslukitus / oven purkaminen

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Joopajoo
'Agila'

Keskuslukitus / oven purkaminen

Viesti Kirjoittaja Joopajoo »

Autossani (Omega B vm. -98 ) on keskuslukitus alkanut osoittaa inhimillisiä piirteitä. Etumatkustajan oven lukko ei aina toimi kun auton ovet lukitsee tai avaa. Yleensä lukko kuitenkin toimii, kun yrittää uudestaan. Ihme vika sinänsä. Tiedän, että jos vien auton korjaamolle, niin lukko toimii silloin moitteetta.

Ajattelinkin, että vilkaisen itse oven sisälle ennen kuin vien auton ammattiauttajalle. Voisiko joku kuvailla miten ovea saa purettua sen verran että pääsee tutkailemaan lukkomekanismin kunnon. Tyttöystävällä on tapana paiskoa auton ovea semmoisella voimalla, ettei olisi ihme jos sieltä on jotain irronnut / löysällä. Tai sitten se on sähköinen kontaktivika.
mpj78
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja mpj78 »

keskuslukon käyttösolenoidi oletettavasti menossa rikki.... osta uusi ja vaihda itse....säästät turhat korjaamo kulut..
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

mpj78 kirjoitti:keskuslukon käyttösolenoidi oletettavasti menossa rikki.... osta uusi ja vaihda itse....säästät turhat korjaamo kulut..
Niin tai sitten ihan vain kosketushäiriö..

Kannattaa purkaa se ovi ensin ja tutkia missä vika ennenkuin ostat yhtään mitään osia.. (Nimim. A Omegan keskuslukkoa paljonkin rassannut)
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Vastaa Viestiin