Keskuslukitus päätti sanoa työsuhteen irti mukavan kärähtäneen elektroniikan hajun kera. Ovet saa nyt lukkoon yksitellen avaimella "mekaanisesti". Sulakkeen olen tarkastanut ja se on täysin ehjä.
Olisiko keskuslukituksen ohjaus kärähtänyt? Jos näin on niin mistä tämä löytyy ja onko minkänäköinen kapistus? Jos joku tietää hinnan niin sekin olisi mukava kuulla?
Otan vastaan ehdotuksia muistakin mahdollisista aiheuttajista. Kiitokset.
Calibran keskuslukitus ei toimi
Juu, on tuo erilainen vika ainakin kun oli mun Calibrassa jossa keskuslukko pysäytti koko auton joulukuussa. Siinä oli oven keskuslukon moottori oikosulussa, mutta se poltti myös sulakkeen välittömästi. Tässä tosin erona oli vielä se, että käynnistyksenesto on samassa sulakepiirissä keskuslukon kanssa joka siis pisti stopin koko autolle. Mikä lie dealer-optio käynnistyksenesto kun ei näkynyt edes skemoissa mokomaa... Mulla on muuten väritetty (piuhojen värit merkitty värein) Calibran keskuslukon skema koneella jonka väsäsin tuota omaa varten jos kiinnostaa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70