Kaiutin rahisee

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
holtvo
'Kadett'
'Kadett'

Kaiutin rahisee

Viesti Kirjoittaja holtvo »

Omega B2 -00 pelkääjänpuolen kaiuttimessa ääni , varsinkin basso "rätsähtelee"/rahisee kun muista kuuluu normaalisti, käännän musan kuulumaan muilta kaiuttimilta mutta ei sekään ole mukavaa loppupeleissä.Miten tuon saa korjattua, vai onko ainoa vaihtoehto ostaa/asentaa uusi kaiutinelementti?
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Vois olla jokin kontaktihäiriö, liittimessä tai johdoissa. Käy piuhat läpi päästä päähän, tietty elementtikin voi olla rikki. Päällisin puolin kannattais senki kuntoa katella.

Jos on vahvistin käytössä niin vahvarin kanavassa voi olla vikaa.

Jos vaihdat elementin puolelta toiselle niin siirtyykö rahina toiselle puolelle vai jääkö se samalle puolelle?
holtvo
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja holtvo »

nuhapumppu kirjoitti:Vois olla jokin kontaktihäiriö, liittimessä tai johdoissa. Käy piuhat läpi päästä päähän, tietty elementtikin voi olla rikki. Päällisin puolin kannattais senki kuntoa katella.

Jos on vahvistin käytössä niin vahvarin kanavassa voi olla vikaa.

Jos vaihdat elementin puolelta toiselle niin siirtyykö rahina toiselle puolelle vai jääkö se samalle puolelle?
Rahina jää samalle puolelle, muista kuuluu ok.
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Eli sitten elementti on kunnossa. Kato ne liitokset ja piuhat läpi
papanaluukku 4ever
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja papanaluukku 4ever »

minä väittäisin että elementti on paskana mulla oli vectran orkkis kajarista tippunu mangeetti huomasin vasta ku otin sen irti rohisi inhottavasti.
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

[quote="papanaluukku 4ever"]minä väittäisin että elementti on paskana mulla oli vectran orkkis kajarista tippunu mangeetti huomasin vasta ku otin sen irti rohisi inhottavasti.[/quote

Taidat väittää väärin jos elementti ei kerran rahise kun sen kytkee toiseen kanavaan.
papanaluukku 4ever
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja papanaluukku 4ever »

Enochian kirjoitti:
papanaluukku 4ever kirjoitti:minä väittäisin että elementti on paskana mulla oli vectran orkkis kajarista tippunu mangeetti huomasin vasta ku otin sen irti rohisi inhottavasti.[/quote

Taidat väittää väärin jos elementti ei kerran rahise kun sen kytkee toiseen kanavaan.
oho luin väärin ton äsken no varmaan soittimes vika jos on kerran jo noita kajaria lähdetty vaihtaan tai sit niis johrois.
Vastaa Viestiin