Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Itse olen käyttänyt opelin omaa lukkoperä öljyä ja lisäainetta Ostin paikallisesta Opel liikkestä PP-auto ja hintaakaan ei ollut isokaan muistaakseni hieman päälle 10€. Ja toimii. Muistelisin että 1.1 litraa menee tyhjään perään öljyä. Älä ainakaan laita Teboilin lukkoperä öljyä.
lähesofftopicci: Bemun lukkoperät ovat helvatan tarkkoja öljystään, pitää olla VS500 tyyppinen. Mersuissa lukkoperäöljy on jotain vaseliinin ja öljyn väliltä, älyttömän paksua tököttiä, viileenä aivan liisteriä. Jos rupeat sitä takalevyä irroittamaan, niin kannattaa tukea sitä murikkaa tunkilla, kun taisi pudota alas taka-akselisto, jos sen irroitti.
pekuGM kirjoitti:Itse olen käyttänyt opelin omaa lukkoperä öljyä ja lisäainetta Ostin paikallisesta Opel liikkestä PP-auto ja hintaakaan ei ollut isokaan muistaakseni hieman päälle 10€. Ja toimii. Muistelisin että 1.1 litraa menee tyhjään perään öljyä. Älä ainakaan laita Teboilin lukkoperä öljyä.
mikäs teboilin lukkoperäöljyissä on vikana? itellä teboilin tatinat perässä eikä huomaa kyllä mitään puutetta/ääntämistä mikä johtuisi öljyistä.. lukkokin toimii kuten pitää.
pekuGM kirjoitti:Itse olen käyttänyt opelin omaa lukkoperä öljyä ja lisäainetta Ostin paikallisesta Opel liikkestä PP-auto ja hintaakaan ei ollut isokaan muistaakseni hieman päälle 10€. Ja toimii. Muistelisin että 1.1 litraa menee tyhjään perään öljyä. Älä ainakaan laita Teboilin lukkoperä öljyä.
mikäs teboilin lukkoperäöljyissä on vikana? itellä teboilin tatinat perässä eikä huomaa kyllä mitään puutetta/ääntämistä mikä johtuisi öljyistä.. lukkokin toimii kuten pitää.
Juurikin samaa ihmettelin ite..? Hiacessa ollut Teboilin öljyt perässä, laatikossa ja koneessa jo monet kerrat eikä mitään valittamista ole ollut. Ja kaikissa Opeleissakin olen Teboilin öljyä käyttänyt moottorissa, vaihteisto tai peräöljyjä ei ole näihin vielä tullut vaihdettua.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010