Alkaa jo vituttamaan tämän vehkeen kanssa. Kone vaihdettiin just tuossa pari viikkoa sitten. Nyt ilmaantu semmonen "vika" että kun antaa rasitusta koneelle esim isolla vaihteella lähtee kaasupohjassa kiihdyttämään niin jää vaan röpöttämään eikä kiihdy mihinkään. Tasaisella kiihdytyksellä kiihtyy vaikka kahteen sataan(teoriassa).
Auto on seisonut viimeiset puolivuotta kylmässä tallissa ja samaa oli huomattavissa kun koneen vaihdon jälkeen auto seisoi kolme päivää pakkasessa ja lyötiin tulille. Kaasun painallus ja löysäys ja heti uudelleen painallus aiheutti hetken röpötyksen ja sitten vasta otti kierroksia. Nyt samaa vikaa...ei vaan niin pahasti. Silloin se vika katosi kun antoi koneen käydä kunnolla lämpimäksi ja pelannut nyt pari viikkoa moitteitta(tuon osalta).
Olisiko tulpat tulleet tiensä päähän tai tulpan johdot. Tulpat on helvetin vanhat eikä minun omistuksen aikana koskaan vaihdettu (ajettu ainakin 30 000).
Ekana tuli myös mieleen että antaako siellä joku pytty puristuksia periksi kun rasituksella alkaa röpöttämään mutta tuskin se tuolla tavalla reagoisi.
Onko ideoita? Ajattelin huomenna hakea uudet tulpat.
20XE röpöttää rasituksessa
- Undertaker
- 'Diplomat'

olisit jo remontin yhteydessä laittanu uusiksi kaikki niin huomattavasti helpompaa..
ite oon huomannu kantapään kautta ettei näissä hommissa oo oikotietä onneen.
nuo oireet vaikuttaa sytkäpuolen vioilta eli jos/kun oot sinne kauppaan menossa niin tulppien lisäksi sieltä mukaan jakajan kansi, pyörijä ja syttynarut (ja tässä kohti ei kannata sitten pihistellä ellet halua lisää tapella..
tosin se on ihanan kallista.. ) niin on ainaki se sähköpuoli kunnossa. nämä oon ite oppinu -ja ihan kantapään kautta.
nuo oireet vaikuttaa sytkäpuolen vioilta eli jos/kun oot sinne kauppaan menossa niin tulppien lisäksi sieltä mukaan jakajan kansi, pyörijä ja syttynarut (ja tässä kohti ei kannata sitten pihistellä ellet halua lisää tapella..
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
- Undertaker
- 'Diplomat'