Jäi tuos edellises keskustelus vaivaamaan kyseinen asia kun kukaan ei vastannut siihen
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=122425
Eli minkä sulakkeen takana tuo moottori on? En löytänyt muuta kuin ajovalojen pesimen moottorille sulakkeen huoltokirjasta, eli onko se tuo sama vai onko se esimerkiksi lasinpyyhkijöiden kanssa samassa?
Minkä sulakkeen takan on pissapojan moottori B Vectrassa
Katoppa ettei se ruiki sitä nestettä jostain suuttimille menevän letkun taitoskohdasta. Omassa oli kans pissapojassa paineongelmia ja letkuhan sieltä oli poikki. Oli mennyt kohdasta, joka joutuu rasitukselle konepeltiä avattaessa. Elikkä voimme päätellä, että konepeltiä on joutunu availeen liikaaCableGuy kirjoitti:-offtopic-
Onko muuten hajua mikä vaivaa kun tuntus olevan aika lailla laiska tuo pumppu, ei jaksa vesi lentää kun noin 10cm lasin alareunasta (just pyyhkijöiden yläpuolelle)
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Parahin squealersquealer kirjoitti:Parahin -Petsku-, mulla sattui lojumaan B Vectran manuska tuossa pöydällä ja siellä ajovalojen pesulaitteen sulakkeeksi mainitaan sulake nro 9 (toiseksi alin rivi ja neljäs sulake vasemmalta)
Jos jaksaisit lukea tuon ensimmäisen viestin, niin myös minä löysin tuon sulakkeen, mutta nyt etsinki tuulilasille pissapoika sulaketta ja kysyinki, että onko tuo tuo sama? Saatoin kirjoittaa hieman epäselvästi asian, mutta jos olisit lukenut tuon alkuperäisen keskustelun huolella olisit ainakin huomannut, mitä kysyin
No niin justiinsa-Petsku- kirjoitti:Parahin squealersquealer kirjoitti:Parahin -Petsku-, mulla sattui lojumaan B Vectran manuska tuossa pöydällä ja siellä ajovalojen pesulaitteen sulakkeeksi mainitaan sulake nro 9 (toiseksi alin rivi ja neljäs sulake vasemmalta)
Jos jaksaisit lukea tuon ensimmäisen viestin, niin myös minä löysin tuon sulakkeen, mutta nyt etsinki tuulilasille pissapoika sulaketta ja kysyinki, että onko tuo tuo sama? Saatoin kirjoittaa hieman epäselvästi asian, mutta jos olisit lukenut tuon alkuperäisen keskustelun huolella olisit ainakin huomannut, mitä kysyin
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Sulakkeet 9 ja F14 viittais tuulilasinpyyhkijöihin, mutta mitään tietoa pissapojasta ei ole. . Konehuoneessa pitäis myöskin olla sulakkeita, niin numero 16 on ajovalopesureiden sulake eli todennäköisesti jos semmoiset löytyy, niin on yhteydessä tuulilasiinkin. Sulakkeet pitäis löytyä ajovalojen lähistöltä akun vieressä tai "tuulilasinpyyhkijöiden kaukalosta"
Mikä on muuten englanninkielinen virallinen nimi pissapojalle?
Mikä on muuten englanninkielinen virallinen nimi pissapojalle?
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.