Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
ite kans viime kesänä kokeilin NGK:ta ja lensi kyllä yhden koeajolenkin jälkeen roskapönttöön,ei mitään virkaa.noi Boschin FR6DTC:t on kyl melkein parhaat tohon koneeseen...
onkos kukaan kokeillu noita F5 DPOR mitä toi EDS suosittelee myös phase 3:een???
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Jartsa kirjoitti:
onkos kukaan kokeillu noita F5 DPOR mitä toi EDS suosittelee myös phase 3:een???
Mulla on ollut käytössä, toimii hyvin.
Vaikka onkin hintavat mutta maksaa kyllä itsensä takaisin. Itse jouduin ainakin FR6DTC:t vaihtamaan öljynvaihtojen yhteydessä.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Boschilaiset ja Nippondensot on olleet hyviä kynttilöitä jos järjestelmän sytkätehossa on toivomisen varaa. Paksuilla sooseilla ajavien LET-ukkojen kannattaisi harkita jotain CDI-sytkää.
Jartsa kirjoitti:
Vaikka onkin hintavat mutta maksaa kyllä itsensä takaisin. Itse jouduin ainakin FR6DTC:t vaihtamaan öljynvaihtojen yhteydessä.
Mulla on myös nuo toimineet mainiosti. FR6DTC:itä joutui vaihtamaan ihan jatkuvasti...
Jartsa kirjoitti:
Mulla on myös nuo toimineet mainiosti. FR6DTC:itä joutui vaihtamaan ihan jatkuvasti...
juu viime kesänä meni 3 sarjaa,mut kerkesin jo tilaamaan 2 sarjaa noita DTC:tä.et ajetaan ne ny ensi loppuun.noi on kyllä sellaset et pitää olla vara sarja hanskalokerossa.
ja tuossa tovi sit kyselin tääläkin et mikä vois olla kun kipinä&bensa tulee mut ei vaan lähde.no tulpat vaihto niin jo läks.
täytyy käydä tilaamas jo valmiiksi tollaset F5DPOR:t
on muuten kiva hinta ero.
FR6DTC 10eur/kpl
F5DPOR 32eur/kpl
noi siis OVH hintoja.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...