Bilteman rungottomat pyyhkijänsulat?
Bilteman rungottomat pyyhkijänsulat?
Kukas muu on noita "vale-Valeoita" kokeillu? Ite ostin yhden kokeeks ja hyvin pyyhkii, eikä muuten jäädy kiinni.
Kun originaali-Valeon sulat maksaa alennuksen kans 60e, niin jäi muuten ostamatta ja kun Biltemassa makso 10-12e/kpl niin pakko oli kokeilla.
Mietin vaa tota pitkäikäsyyttä, että tuleeko kestämään kovin kauan tolla hinnalla?
Vaikkei kestäiskää, niin 60 eurolla saa kuus sulkaa Biltemasta.
Biltemassa on muuten sitten tuumina ilmotettu sulkien pituudet, B Omegan kuskinpuolen sulka on peräti 24 tuumaa.
Kun originaali-Valeon sulat maksaa alennuksen kans 60e, niin jäi muuten ostamatta ja kun Biltemassa makso 10-12e/kpl niin pakko oli kokeilla.
Mietin vaa tota pitkäikäsyyttä, että tuleeko kestämään kovin kauan tolla hinnalla?
Biltemassa on muuten sitten tuumina ilmotettu sulkien pituudet, B Omegan kuskinpuolen sulka on peräti 24 tuumaa.
Ford Mondeo 1.8 STW
mie meinasin tilata ne ihan testi mielessä. tuossa miun vectrassa ei saa noita pyyhkimiä nostettua pystyyn niin jääty kaikki lumi noihin normi pyyhkimien kolosiin kiinni. eikä ole mikään helppo niitä putsata. (tiedetään että ne varret voi vaihtaa A2 mallisiin, mutta en vaan jaksa)
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Re: Bilteman rungottomat pyyhkijänsulat?
Itse ostin rungottomat Valeot 17,90€/kpl, kylläkin Vectraan...Ja on ihan hyvätHMS77 kirjoitti:Kukas muu on noita "vale-Valeoita" kokeillu? Ite ostin yhden kokeeks ja hyvin pyyhkii, eikä muuten jäädy kiinni.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Mitä vattua??? Mitähän mulle sit tarjottii ku hinnaks kerto 59e/pari???Jaku kirjoitti: Itse ostin rungottomat Valeot 17,90€/kpl, kylläkin Vectraan...Ja on ihan hyvät
Ei kai ne voi olla noin paljon kalliimmat Omegaa ku Vectraan?
Ford Mondeo 1.8 STW
Ja itse ostin loppukesästä Astraan, ja makso muistaakseni tasan 35€/pariHMS77 kirjoitti:Mitä vattua??? Mitähän mulle sit tarjottii ku hinnaks kerto 59e/pari???Jaku kirjoitti: Itse ostin rungottomat Valeot 17,90€/kpl, kylläkin Vectraan...Ja on ihan hyvät![]()
Ei kai ne voi olla noin paljon kalliimmat Omegaa ku Vectraan?
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Hyvin pyyhki vielä kun möin auton syyskuussa.Iro kirjoitti:Alkuvuodesta vaihdoin Astraan ja hyvin pyyhkii,ei voi moittia.Katsotaan nyt kuinka pitkään.
20€ parilta on sinänsä paljon,mutta edullisin rungottomista.
"uudempaan" piti vaihtaa vastaava rungoton kuskin puolelle kun rungollinen biltema vapisi,värisi ja pyyhki huonosti paluusuuntaan.
-
Johnny Rageous
- OCF Member 2017
Mä en ollut kamalan tyytyväinen Biilteeman rungottomiin.. Omassa versiossa oli kuskin puolen sulan kumi niin vinossa että joka kerta kun lähti ylhäältä takaisin päin, sulka paukahti.. Ja toisen puolen kiinnitys oli taasen sen verran ohkainen että ei pysynyt koukussaan. Eikä pyyyhkinytkään mitenkään kamalan hyvin.. Tosin ei ne mitään maksaneetkaan..
Omega Y22XEV ´00, Lisäksi romuja..

hyvin pyyhkii
ostin joskus maaliskuussa vectraan keväällä siirsin ne kadettiin ja nyt syksyllä vielä astraan.
toimii vieläkin ilman moitteita.
astrassa ei vaan mene apukuskin puoleinen pyyhin uloimmasta päästään kiinni lasin. vaan jää n. 5sentin matkalta irti lasista. jossa sitten ajoviima viheltää kun nopeus on sopiva.
ostin joskus maaliskuussa vectraan keväällä siirsin ne kadettiin ja nyt syksyllä vielä astraan.
toimii vieläkin ilman moitteita.
astrassa ei vaan mene apukuskin puoleinen pyyhin uloimmasta päästään kiinni lasin. vaan jää n. 5sentin matkalta irti lasista. jossa sitten ajoviima viheltää kun nopeus on sopiva.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Itellä oli samaa ongelmaa niin taivutin vähän sitä pyyhkijänvartta ulos päin lasista niin johan lähti pelittään, eikä enään kanna.calluman kirjoitti:Calibran koko maksoi 9,90€ kappale. Muuten todella hyvät mutta meinaa olla sen verran jäykät että jää kantamaan keskeltä eikä ota lasiin kiinni kunnolla apukuskin puolella.![]()
Sinänsä ärsyttävä ominaisuus kun muuten toimis kun unelma.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
-
kaasuttaja
- 'Admiral'

-
Speedster tbo
- 'Kapitän'