Kolinaa Astra G:n etupäässä

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
badi
'Admiral'
'Admiral'

Kolinaa Astra G:n etupäässä

Viesti Kirjoittaja badi »

:( Mikäs osa/paikka se aiheuttaa kolinaa Astra G-00 etuosassa (aj 85000km). Nyt on alkanut kuulua kk sisällä jostain etu-alanurkasta kolinaa kuoppaisella tiellä; olikos ne koiranluut vai jotkut nivelet mitkä sieltä ensin menee.
Täällä useinkin vian aiheuttaja löytyy paremmin kuin korjamolla, olen huomannut; ja tulee paljon halvemmaksi, harmi vaan ettei voida tässä osia vaihtaa samalla :lol:
No pitää mennä nosturille, mutta jos olis ennakkotietoa. Kiitos !
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Kolinaa Astra G:n etupäässä

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

badi kirjoitti::( Mikäs osa/paikka se aiheuttaa kolinaa Astra G-00 etuosassa (aj 85000km). Nyt on alkanut kuulua kk sisällä jostain etu-alanurkasta kolinaa kuoppaisella tiellä; olikos ne koiranluut vai jotkut nivelet mitkä sieltä ensin menee.
Täällä useinkin vian aiheuttaja löytyy paremmin kuin korjamolla, olen huomannut; ja tulee paljon halvemmaksi, harmi vaan ettei voida tässä osia vaihtaa samalla :lol:
No pitää mennä nosturille, mutta jos olis ennakkotietoa. Kiitos !
Itsellä kolisi koiranluut kesällä, Motonetistä uudet n.20€/kpl. Nopea homma vaihtaa, itse vaihdoin samalla alatukivarren puslat mutta vika oli koiranluissa...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
badi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja badi »

:) No mun diagnoosi tais osua oikeaan; luut taitaa olla just ekana kaput.
Sitten mua askarruttaa toinen juttu, kun toi vesipumppu on jätetty vaihtamatta tuossa 50000 km kohdalla kun on vaihdettu jakohina (4v) ja nyt pitäs vielä vuosi ajella ennen seuraavaa jakohihnan vaihtoa, niin että kestääköhän tuo vesipumppu sinne saakka. Sitä eikai voi mitenkään tietää, mutta ei viittis mennä vaihtamaan aiemminkaan. Onko kokemuksia ??
Vastaa Viestiin