Olen yrittänyt löytää niitä kadetin, a omegan, asconan pieniä sivuvilkkuja kirkkaina. En vain ole löytänyt mistään. Kaikkialla on kyl niitä oransseina. Sattuisko kukaan täällä tietää mistä niitä vois saada?? Olen kysellyt joistain varaosaliikkeistä, mutta ne sanoo ettei niillä ole. Asustelen Helsingissä jos vaikka täältäpäin löytyis joku liike mikä myy niitä.
Jos ei alkuperäisen malliset löydy niin kannattaa tutkiskella muiden merkkien valikoimaa. Vinkkinä heitän Fiat uno jonka pyöreää halk noin 30mm sivuvilkkua saa kirkkaana ja jos reikää muokkaa niin Volsun valikoimista löytyy montaa väriä ja saahan niitä nykyään tarrakiinnitteisiäkin.
Kiitokset tosi pikaisesta vastauksista. Ne vilkut tulisi mun prätkään takalokarin kiinnikkeisiin. Ne pitäis nimen omaan olla pyöreät ja just n. 30mm halk. Mistä noita fiat unon vilkkuja saa kirkkaina??
no mene ja ylläty lähimpään motonettiin ja pyydä kohtuullisen uuden fiuden vilkut niin avot, sellaset pyöreät kartiot se myyjä sulle kantaa. vuosimalleja en kyllä muista muttei niitä vaihtoehtoja niin paljoa ole.