Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Ootteko kokeilleet noita ngk:n iridiumeja? ite tuli tommoset hommattua tohon remmikoneeseen, hintaa tuli ainakin aika reippaasti. Piti ensin hommata pari pykälää kylmemmät mutta sanoivat ngk:lta ettei suosittele laittamaan tavallista tulppaa. En tiedä sitte, koijattiinko vaan apinaa...
vetukka kirjoitti:Ootteko kokeilleet noita ngk:n iridiumeja? ite tuli tommoset hommattua tohon remmikoneeseen, hintaa tuli ainakin aika reippaasti. Piti ensin hommata pari pykälää kylmemmät mutta sanoivat ngk:lta ettei suosittele laittamaan tavallista tulppaa. En tiedä sitte, koijattiinko vaan apinaa...
Nippondenson vastaavat oisit saanu muutamaa kymppiä halvemmalla. Onhan noi aika kestävät tulpat, ei hajoa vaikka käyttäs rikasta seostakin.
Mulla on tuossa 8v turbo koneessa denson iridiumi tulpat,hintaa tais olla 100e paikkeilla.
Eipä niillä vielä montaa tuhatta kerennyt ajella joten paha sanoa onko hyvät eli huonot.
Tunari-82 kirjoitti:Mulla on tuossa 8v turbo koneessa denson iridiumi tulpat,hintaa tais olla 100e paikkeilla.
Eipä niillä vielä montaa tuhatta kerennyt ajella joten paha sanoa onko hyvät eli huonot.
Hmm... Itse kun ostin niin ngk:t oli 115€ ja densot 70€. Tosin pari vuotta sitten.
Asconaan ostin BPR7HIX tulpat,eli ngk:t.
Hyllyssä ovat vielä eli en osaa sanoa onko hyvät...
Tarttee saada seokset sinne seinälle ennenkuin viitsii tuon hintaisia kynttilöitä kokeilla,mutta syksymmällä olemme viisaampia tämänkin asian suhteen.
ne on kyllä ihan helkutan hjyvät kynttilät viriviri-käytössä. moneen kilpa-autoon niitä on ruuvattu kiinni.
ovathan ne kyllä suolaisen hintaisia, mutta etuina on kieltämättä sen kärjen ohuuden (ja keston) mukanaan tuoma kutakuinkin varma syttyminen vaikka virtavehkeet oiskin ns perseestä.