koni sport kit

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Random hero
'Agila'

koni sport kit

Viesti Kirjoittaja Random hero »

Elikkäs onko otsikon alustasta kokemuksia..Tarkoitus olis löytää B vecuun(2.0 dti) joku hillitty alustasarja,konin setti ei aivan älyttömän kalliskaan olisi!
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: koni sport kit

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

Random hero kirjoitti:Elikkäs onko otsikon alustasta kokemuksia..Tarkoitus olis löytää B vecuun(2.0 dti) joku hillitty alustasarja,konin setti ei aivan älyttömän kalliskaan olisi!
Itse laitatin tuon setin (Koni Sport Kit 1130 -35mm, hinta taisi olla jotain 500€ luokkaa) edelliseen Opeliin... Astra F:ään... Astrasta tuli kieltämättä paremman näköinen, mutta ajettavuus oli ihan jotain jäätävää. Jok´ikinen pieni kuoppa ja irtokivi tuntui istumalihaksissa. Tuon kokemuksen jälkeen päätin, ettei ajomukavuudesta kannata ulkonäön takia tinkiä. Mutta kukin tavallaan...
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vihreävectra
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Vihreävectra »

Joko alusta-asiat kunnossa?
Minulla b1-vectrassa ko. paketti. Töineen-säätöinen maksoi jotain 900€. Kannattaa heti kiristää etupäästä tiukemmalle iskareita, muuten lyö aika herkästi pohjaan. Mukavuus ehkä kärsii ja mökkitiellä hankalampi ajella, on isommalla tiellä tosi hyvä. Ei ketku eikä heilu. Itse olen tykännyt.
MEga3
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MEga3 »

ite kyselin just B vectraan konin sportteja niin pelkät iskarit oli 620e... musta aika kalliit... hyväthän ne on, parissa autossa ollu sellaset, mut tuohon en taija raaskia ostaa...
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

MEga3 kirjoitti:ite kyselin just B vectraan konin sportteja niin pelkät iskarit oli 620e... musta aika kalliit... hyväthän ne on, parissa autossa ollu sellaset, mut tuohon en taija raaskia ostaa...
Nuohan on vielä halvat, itellä maksoi a-malliin 700€. :o Vai liekkö sitten kuiteski vielä eri iskarit kun nuo omat on lyhennetyt sportit, ei tavan sportit.. :roll: Mutta siis hyväthän ne kyllä on. Suosittelen.
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Vihreävectra kirjoitti:Joko alusta-asiat kunnossa?
Minulla b1-vectrassa ko. paketti. Töineen-säätöinen maksoi jotain 900€. Kannattaa heti kiristää etupäästä tiukemmalle iskareita, muuten lyö aika herkästi pohjaan. Mukavuus ehkä kärsii ja mökkitiellä hankalampi ajella, on isommalla tiellä tosi hyvä. Ei ketku eikä heilu. Itse olen tykännyt.
Voihan niitä kiristellä mutta säätö ei kyllä vaikuta mitenkään pohjaamiseen. Säätö on ulosjoustolle.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Vastaa Viestiin