corsa 1.7d ruiskupumppu

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
mottootto
'Agila'

corsa 1.7d ruiskupumppu

Viesti Kirjoittaja mottootto »

kyseisen auton ruiskutuspumppuun menee kolme sähköliitintä mitäköhän laitteita ne ohjaa?
onko auto mahdollista saada pakkolla käyntiin esimerkiksi syöttämällä sähkö suoraan?
nyt auto käy muutaman sekunnin ja sammuu mutta hehkuttamalla se ei siis lähde vaan suoraan ilman hehkutusta pärähtää käyntiin.onko moottorissa joku suojaus joka estää nyt käynnin?
Apuva!auto pihassa alkaa olla jo ikää niin paljon -96 ettei viittis hinuria kutsua.huolto epäili säätö boksia jonka arvo on enemmän kuin auton.Kiitos etukäteen vastauksista!
hutpas-6
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja hutpas-6 »

mitenkähän tuli mieleen että voisiko mennä käynnistyksen-esto päälle??? teetin vara-avaimen jolla saa ovet auki mutta ei lähde käyntiin. oletko kokeillut toisella avaimella... :P
mottootto
'Agila'

<En ole ihan sata varma mutta tossa mun autossani ei ole käynnistyksen esto järjestelmää
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

mottootto kirjoitti:<En ole ihan sata varma mutta tossa mun autossani ei ole käynnistyksen esto järjestelmää
mulla -97 1.7d corsa ja on käynnistyksenesto.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
mottootto
'Agila'

Tää mun auto on ihan karvalakkimalli.auto lähti sitten käyntiin seisottuaan viikon pihalla valohoidossa.ostin korjauskäsikirjan ja olen sitä tutkittuani päätellyt mahdolliseksi viaksi kylmäkäynnitys hommelin.voisiko vika olla siinä?
Vastaa Viestiin