joo pitää laitaa asconasta juttua tänne
eli B ascona 1.8 -16v turbo koneessa tatech ruisku kaikkilla herkuilla on 140mm tuplakytkin ja tuplaturbo peräisin ivegosta ja iso välijäähdytin ite tehty imusarja ja pakosarja
lukkoperä4.75välitys 5v laatikko fiatin
kuvia voin laittaa ku ehin ja jos osaan
ei ole leimattu ahtimelle ja leima ummes ja verot maksamatta ja mitä vie mut jos sais kesäks leimalle eikö asconassa saa olla 130heppaa ni hyvin menee leimasta läpi 115heppaa vakio konees 1.8 -16vee ecotek ja sit jää viel 15heppaa et kylse menee läpi
vaikka ahdot 0,3 ja kieroslukurajotin vaikka 3500kierosta esin
rasmus kirjoitti:joo o.. täähän on katsastettukkin viimeks joskus vuonna kivi.. ja verot on maksamatta ja ahtimelle tätä ei ole leimattu koskaan..
Joskus on kyllä semmosiakin projekteja joita ei ole katsastettu 30vuoteen, eikä leimattu tuleville koneille, Onko sillä jotain merkitystä?? Vai katsastetaanko autot jo projektin alkaessa siellä pellon reunassa??
Onko tommosessa ekotykissä koneen korvakoitten kohdat samassa kohdassa kuin ohc:sa.
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
rasmus kirjoitti:joo o.. täähän on katsastettukkin viimeks joskus vuonna kivi.. ja verot on maksamatta ja ahtimelle tätä ei ole leimattu koskaan..
Joskus on kyllä semmosiakin projekteja joita ei ole katsastettu 30vuoteen, eikä leimattu tuleville koneille, Onko sillä jotain merkitystä?? Vai katsastetaanko autot jo projektin alkaessa siellä pellon reunassa??
Onko tommosessa ekotykissä koneen korvakoitten kohdat samassa kohdassa kuin ohc:sa.
joo o.. tää on jääny katsastamatta 2005 ja silti ollu viime kesänä ajossa 1.6 ahdettuna..? sitä ajoin takaa. verotkin maksamatta jne.
ostin auton viimekesänä mikkelistä ilman tekniiikkaa ja laiton vanhan asconan tekniikan siihen tu vittu kattoo jos sua kiinostaa noin kovin... auto on lohjal... ihan samassa kohtaa on paikat nyt on öljy ruisku kiin jo lohkossa ja koneen korvat on tehty siihen vielä pitäisi tehä öljypohja
mua alkaa VITUTTAA TOLLASET SAVOLAISET KU EI TIEDÄ MISTÄÄ MITÄÄN....
Passe kirjoitti:ostin auton viimekesänä mikkelistä ilman tekniiikkaa ja laiton vanhan asconan tekniikan siihen tu vittu kattoo jos sua kiinostaa noin kovin... auto on lohjal... ihan samassa kohtaa on paikat nyt on öljy ruisku kiin jo lohkossa ja koneen korvat on tehty siihen vielä pitäisi tehä öljypohja
mua alkaa VITUTTAA TOLLASET SAVOLAISET KU EI TIEDÄ MISTÄÄ MITÄÄN....
sulla tuntuu olevan tuo maantietokin vähän hakusessa.. Turku ei ole savossa.. enkä ole sieltä edes kotoisin. mä kerroin vaan mitä AKE autosta ilmoittaa edellisiltä vuosilta ja tekniikasta yms. muista tiedoista. mua ei vois vitun vähempää kiinnostaa onko auto ollut 1.2 tikku koneella vai 20xe moottorilla ja 4 ahtimella. ihan mielenkiintoinen tämä projekti on mut olis kiva nähdä kuviakin ettei jää ihan puheeksi. Lohjalle asti en jaksa vaivautua ihmettelemään laitosta kun niin paljon se ei vielä kiinnosta.
et pidetään ne herneet siellä keitossa eikä imuroida pillillä nenään niitä.