Moottorin lämmöt
-
via
- 'Admiral'

Moottorin lämmöt
Talvella mittarin mukaan oli pahimmillaan matka-ajossa nippa nappa 80 ehkä hiukan alle, nyt matkassa vauhdista riippumatta noin 85. On ollut tätä parisen vuotta. Pitäisiköhän jotain vaihtaa vai antaako olla?
-
Timonen
- OCF Yhteyshenkilö

Jos se lämpötila pysyy ajossa mustalla eli normaalialueella, niin ei mitään hätää. Ku eikö se punainen alue ala vasta likempänä 100-astetta?
Ja oon itse antanut itselleni aikoinaan kertoa, et n. 90-astetta olis optimi käyntilämpötila.
Vai meinasitko "pahimmillaan" sitä, et lt on liian alhainen? Sitä se tosiaan voi olla. Mulla on itellä talvella matka-ajossa lämmöt nippanappa 85-astetta ja nyt kesällä muutaman asteen enemmän.
Ja oon itse antanut itselleni aikoinaan kertoa, et n. 90-astetta olis optimi käyntilämpötila.
Vai meinasitko "pahimmillaan" sitä, et lt on liian alhainen? Sitä se tosiaan voi olla. Mulla on itellä talvella matka-ajossa lämmöt nippanappa 85-astetta ja nyt kesällä muutaman asteen enemmän.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
-
Boah
- 'Diplomat'

-
-jupe-
- 'Diplomat'