C-Ascoon kirkkaita valoja? saako? mistä?
- Dominator
- 'Diplomat'

Jep eli on tullut onkelma kun pitäs saada (valkoseen) asconaan taakse kirkkaat valot samon sivulle kirkkaat vilkut... mutta en vaan tiiä mistä moisi vois saada? saisko jonkin muun auton takavaloja passaamaan tonne ascon persuuksille? vilkut varmaan saa kyllä muistakin mut niitä oon jossain nähny ihan asconaankin!? eli oisko jollain apuja tähän probleemaan?
Ei ole koskaan saanut,eikä tule koskaan saamaankaan itse tummentaa.On 2003-03-03 18:08, Anssi wrote:
tämä menee hiukan ohi asiasta anteeksi vain. mutta sitä kysyisin että miten sen vilkkujen tummennusten laita? eli saiko niitä vielä tummentaa? etu- ja takavilkut?? entä sivuvilkut??
auttakaa tietämätöntä:)
-
pelswick
- 'Kapitän'

- Viesti:
Casconan kirkkaista sivuvilkuista on ollut muistaakseni ennenkin puhetta tässä foorumissa! Jollen nyt ihan väärin muista, niin samanmuotoisia kirkkaita sivuvilkkuja saa C Asconaan! Tosin ne pitää tilata englannista asti tai jotakin sinne päin...
Katsopas search:illa ja korjaa jos oon väärässä!
"Ascona C 1.3 S"
<font size=-1>[ This Message was edited by: pelswick on 2003-03-04 17:24 ]</font>
Katsopas search:illa ja korjaa jos oon väärässä!
"Ascona C 1.3 S"<font size=-1>[ This Message was edited by: pelswick on 2003-03-04 17:24 ]</font>
- Dominator
- 'Diplomat'

Mielestäni C-Ascoon ei edes sovi kirkkaat takavalot.
no se riippuu vähä väristä... ja kun toi seuraava tulee todella kirkkaalla valkosella niin se ois "poikkeavan" näkönen vaaleilla valoilla... joissa saman mallisissa autois nähny ja on mielestäni aika veikeet... mut juu ascossa en oo itte ikää nähny et en tiiä käykö...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Dominator on 2003-03-05 21:28 ]</font>