Moi !
Joudun kysymään apuva kun en oikein löydä oikeata proppua
niin ja laitanko vain opelin omaa öljyä ?
ASTRA f-97 1,8 16v autom.laatikon öljynvaihto ?
-
Automaattiooppeli
- 'Kadett'

Minä ainakin...
...laitoin sitä Ooppelin omaa öljyä laatikkoon. On varsin kilpailukykyistä hinnaltaan esim Mobilin ATF:n kanssa. Ja tulee ainakin oikeaa plaatua. Se proppu kyllä löytyy sieltä laatikon alapuolelta, sen sijainti vähän vaihtelee riippuen siitä kumpi laatikko sinun autossasi on eli onko AF 20 vaiko AF 13. AF 13:ssa se proppu on sellainen suht suurikokoinen --> löytynee helposti.
Kotikonstein sieltä ei sitten saa läheskään kaikkea vaihdettua. Korjaamolla käyttävät pumppua jolla kierrättävät vanhat ulos sieltä, pelkästään propun avaamalla tulee ulos ehkä puolet.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Itse olen käyttäny samassa vehkeessä Nesteen ATF öljyä, on ihan jees. Ja muistaakseni olis maksanu metro-auto airportissa 80e öljyn vaihto että voin muutaman kerran ite vaihtaa siihen rahaa öljyt:) Se roppu on muistaakseni askin "etupuolella" siis keulan puolella. Saattaa olla myös askin sivussa repsikan puolella, en ole varma. Mutta kyllä se siitä löytyy, ei siitä voi erehtyä. mulla muistaakseni oli 22mm kannalla se roppu.
Insignia 1.6T Executive 2020
Subaru Legacy 1998
Subaru Legacy 1998