B-veccu ja camber-kit? mistä?

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
tomppa041
'Kadett'
'Kadett'

B-veccu ja camber-kit? mistä?

Viesti Kirjoittaja tomppa041 »

ehtoota vaan kaikille! taas ois sit ratas sarjan osto eessä!!! syy vain ja ainoastaan six et ei muka mistään saa epäkesko puslia taakse -99 B-vectraan. vai onko joku muka saanu noita puslia jostain??
kymmenet numerot on tullu soiteltua ja ei vaan löydy!!(vai onko nyt tullu ihan väärät numerot tullu soiteltua)????
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Ainakin Tunex (www.tunex.fi) on niitä myynyt ja asentanutkin. Itse olen nähnyt jopa kyseisen asennustapahtuman tuollaiseen Vectraankin.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
getoon
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja getoon »

joo tunexilta itse tilasin ja asensin paikoilleen. Eikä lopu säätö ihan heti kesken :lol:
tomppa041
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja tomppa041 »

jeeps, kiitoksia kovasti! pitääpi heti maanantaina ottaa yhteyksiä tonne kyseiseen firmaan.
nyt heivata vanhat merangonit mäkeen ja uutta kummia alle ja samalla noi puslatkin paikalleen, pitää melkeen ruveta kaikki puslat ja nivelet kahtoo läpi, tos reipas vuos sitte laittelin korkeussäädettävän alustan joka nurkkaan, ei oikeen orkkis puslat taida ihan parhaammat mahdolliset olla kun alustakin kuitenkin jämäköityy.!?
Vastaa Viestiin