Madallusjouset B2 Vectraan
Madallusjouset B2 Vectraan
Eli auto on Vectra B vm.2002 sport, niin tällä hetkellä mulla on siinä 225/40R18 renkaat ja ottaa kiinni kaaren etureunaan pompuissa ja kaaret mankeloitiin ylös, mutta ei auttanut paljoakaan.. Eli jos nyt laitan siihen -40mm madallussarjan, niin muuttuuko pyöränasento niin paljon, ettei enää ottaisi kiinni, eli liikkuuko pyörä ns. taaksepäin madalluksen yhteydessä?
Vectra 2.0t GTS -05
-
AussiVectra
- 'Senator'

Mulla on 2002 Vectra-B V6 -35mm jouset vakiorenkailla ja tiukkaa tekee, lokarin alla on pienia raapimisjalkia mutta ei kuulu rahinaa. leveemmat renkaat luulis olevan viela tiukemmat kun tiukat... Noilla jousilla on joustovara 60mm joten en laittas alemmaks, tulee aika kova ajella, jokainen pikkutoyssy tuntuu ja alkaa kojetaulu natiseen ja rapiseen kun kori vaantyilee koko ajan.
Hanski
Hanski
Vectra-B2 V6 CD Hatch, Astra-H Turbo Coupe
Re: Madallusjouset B2 Vectraan
Pyörän liikerata pysyy samana, vectran takapäässä liikeradan ja renkaan paikan määräävät tukivarret.Juho85 kirjoitti:Eli auto on Vectra B vm.2002 sport, niin tällä hetkellä mulla on siinä 225/40R18 renkaat ja ottaa kiinni kaaren etureunaan pompuissa ja kaaret mankeloitiin ylös, mutta ei auttanut paljoakaan.. Eli jos nyt laitan siihen -40mm madallussarjan, niin muuttuuko pyöränasento niin paljon, ettei enää ottaisi kiinni, eli liikkuuko pyörä ns. taaksepäin madalluksen yhteydessä?
Joo, sinne omaankin autoon tein tilaa. Pitkittäisten puslien vaihdon yhteydessä naksautin etupään kiinnityksen sellaiseen asentoon, että takapää auraa mahdollisimman vähän (mutta auraa silti). Tämän muutoksen jälkeen on ainakin pelkääjän puolelta alkanut ottamaan kaaren etuosasta kiinni, tuo on ehdottomasti korjattava koska kaaren pokkaus on jo hieman vääntynyt kyseisestä paikasta. Jos jussina olisi vaikkapa aikaa heilua lamellilaikan kanssa.veksu kirjoitti:vectrassa alkaa kyllä ensimmäisenä ottaan sinne takakulmaan mistä puskuri alkaa.
Vectrassa(kin?) renkaille on helppo tehdä tiloja, jos auton saa esim. nosturille. Ei tarvitsekuin perssonin alapää irroittaa ja sitten tunkilla tunkkailla rengasta ylöspäin ja katsoa mistä alkaa ottamaan kiinni.
E39 M5
[url=http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?t=119774]
[url=http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?t=119774]