sivuhelman kiinitys
-
papanaluukku 4ever
- 'Admiral'

sivuhelman kiinitys
eli olen ostamassa b veccuun sivuhelmaa ja haluaisin tietää että kuinka te pistätte niitä kiinni revitäänkö se alkuperäinen eka irti ja sitte se uus tuloo niillä oikeilla kiinnityksillä kiinni vai liimataanko se vaan alkuperäsen helman päälle?
olen vielä aloittelija näissä hommissa ja yritin ettiä kyllä haulla.
olen vielä aloittelija näissä hommissa ja yritin ettiä kyllä haulla.
ite oon suihkinu aina jotain kotelosuojaa tms. ruuvin reikii. sekään aina auta. ´b-omegas ainakin jätin vanhat alle. ja uus oli liimattu vanhaan helmaan niin sain vanhoilla kiinnikkeillä kiinni. se kannattaa vaan kohistaa tarkasti ettei hankaa oviinTunari-82 kirjoitti:Ite laittaisin pelkällä koriliimalla ja jättäisin ne ruuvit tyystin pois,pakkaa vaan ruveta ruostumaan niistä ruuvin reijistä.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
-
papanaluukku 4ever
- 'Admiral'

Joku liima & tiivistemassa. Ei niissä suurta eroa merkeillä ole, pääasia että on elastinen ja pitää. Würth ja sika ovat yleisimpiä merkkejä joiden valikoimista löytyy.
Itse vedin tuolla würthin liima & tiivistemassalla ja pysyy hyvin. Piti kerran helmat irroittaa, eikä lähtenyt kun leikkaamalla, vaikka paikoin olikin suht ohut sauma.
Tuolla lisää http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=132570
Itse vedin tuolla würthin liima & tiivistemassalla ja pysyy hyvin. Piti kerran helmat irroittaa, eikä lähtenyt kun leikkaamalla, vaikka paikoin olikin suht ohut sauma.
Tuolla lisää http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=132570
Calibra 2.0i 16v -91
Mitenkäs jos orginaali lista lähtee irvistämään päästä.(nyt jo toinen lista mikä irvistää)T.K kirjoitti:Kyllä pysyy juurikin tuolla wurthin liimamassalla ja tarvittaessa ne helmat lähtee pois yhtenä kappaleena. Wurthilla liimaan ne jatkossakin
Olen yrittäny komponentti liimoilla ja sikaflexillä mut enintään parin viikon päästä räpsähtää taas irti ja repsottava lista on tosi ruman näkönen!!