Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Tyhmä kysymys, mut saisko vähän tarkemmat koordinaatit Ei oo niin hirveesti tullu tutkittua tuota X20XEV konetta. Ilmeisestikuitenkin siinä oikealla puolella konetta? Pitää käydä vilkaisemas Jos tuo sininen liitin löytyisi
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
Näyttäisi siltä, että tuosta (jos ny edes on se anturi) antrista on katkennyt se lirpake mihin tuo johta pitäisi kiinnittää.
Ilmeisesti tuo anturi on kiinni ainoastaan tuokka mutterilla joka on anturin juuressa? Voiko mutterin vain aukaista ja laittaa uuden anturin paikalleen, vai miten tuo vaihto tulisi suorittaa?
Vectra C -06 (Käyttis)
Ok Olin katsovinani, että tuon pyöreän pään vieressä olisi ollun jokin katkennut pieni läpyskä mihin se olisi pitänyt kiinnittää No pitääpä käydä kiinnittämäs johto paikoilleen
Kiitoksia avusta.
Vectra C -06 (Käyttis)
-Petsku- kirjoitti:Hienosti näytti mittari lähtevän toimimaan kun laittoi johdon paikoilleen
Olihan se vähän hassun näköinen liittimenpää.
Itse ihmettelin hetken aikaa missä toi anturi on b omega 2.0i 16v. Nyt löysin sen käsikopelolla ja en voi muuta sanoa ku onneksi olkoon sille nerolle kuka sen tuonne on laittanut. Olen omistanut ompun kohta viikon päivät ja ostin laitoksen ku entinen a malli rupesi tulemaan tiensä päähän hyvin palvelleena ja aina lämpimänä eikä ikinä jättänyt mua tielle. Nyttemin aion korjata a mallin vaikka se maksaisi mitä sillä luotettavampaa autoa saa hakea eikä b malli todellakaan pääse yhtä luotettavaan ryhmään
Kiitosta vaan täältäkin noista kuvista.Mullakin oli vaan anturinjohto päässy irtoomaan ja ei muuta kun johto paikoilleen niin johan alkoi mittari toimimaan....
"Farkku 2.0 16v Omega"(ex)
"Farkku 2.0 16v Omega"(Osina)
" Ex 3000 24v Omega"(ex)
"Avo Kadetti "(Tallissa)
"Talvikäyttis 2.0 a Omppu"