Katalysaattori -88 kadetissa!?
Katalysaattori -88 kadetissa!?
Aloinpas vaihtamaan kadettiin lexmaulin putkea nykyisen puhkiruostuneen tilalle ja huomasin ekan pöntön jälkeen ihan katalysaattorin näkösen "pöntön"...? Mikäs ihme tuo sitten on? Tuskin katti kuitenkaan, kun ei päästöistä mitenkään liian helposti ole läpi mennyt. Ja eihän katti voi noin kaukana olla koneesta, kun ei ikinä ehtis lämmetä. Valaiskaa nyt tyhmää. Tässä lexmaulin valmisteessa ei tällaista kolmatta pönttöä ollut tietenkään.
Mulla on siis kadetissa myös katinkorvausputki siinä missä sen kuuluisi olla, eli etuputken jälkeen. Tämän jälkeen on välipönttö ja ennen akselinylitystä tämä katin näkönen hässäkkä._Ari.I_ kirjoitti:katti on mun käsityksen mukaan aina ensimmäisenä putkessa, sit välivaimennin ja sit takapönttö
ja se katti voi mennä rikki.
Eipä olis ainutlaatuinen -88 raketti katalysaattorilla,mulla oli joskus tommonen Ruotsista tuotu muuttoautona ja siinä oli katti ilmeisesti ollut uudesta asti,samaten yhdellä tutulla oli samanikänen peli,jossa myös samat vermeet...
Btw,jos ei sulla oo otteessa merkintää katalysaattorista ni eipähän tota kukaan jää kaipaamaan
Btw,jos ei sulla oo otteessa merkintää katalysaattorista ni eipähän tota kukaan jää kaipaamaan
Ei se katti voi olla, jos on etu- ja takavaimentimien välissä. Katti on mun tietääkseni aina ennen etuvaimenninta.
Tai sitten...
Näkeekö saumasta, et onko se katin näköinen pönttö itse hitsattu siihen vai onko tehdasjälkeä? Koska jos se sattuis olemaan katti, niin sen laittaja on ollu aika torspo...
Ei meinaan lämpene riittävästi niin kaukana moottorista... Jos kerran siellä on se katinkorvausputkikin...
Tai sitten...
Näkeekö saumasta, et onko se katin näköinen pönttö itse hitsattu siihen vai onko tehdasjälkeä? Koska jos se sattuis olemaan katti, niin sen laittaja on ollu aika torspo...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Kyllä tuo aika hyvää saumaa on, ei ole mikään ti-mies vetäny mikillä.Timonen kirjoitti:Ei se katti voi olla, jos on etu- ja takavaimentimien välissä. Katti on mun tietääkseni aina ennen etuvaimenninta.
Tai sitten...
Näkeekö saumasta, et onko se katin näköinen pönttö itse hitsattu siihen vai onko tehdasjälkeä? Koska jos se sattuis olemaan katti, niin sen laittaja on ollu aika torspo...Ei meinaan lämpene riittävästi niin kaukana moottorista... Jos kerran siellä on se katinkorvausputkikin...