Vectra c2 ajovalot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
temmi
'Agila'

Vectra c2 ajovalot

Viesti Kirjoittaja temmi »

Moi

Elikkäs vectrasta on palanut puolikas ja pitäis vaihtaa se. Ongelmana on vaan lievä tilan puute. Ilmeiseti umpiot pitää ottaa irti jotka on päältä kahdella ruuvilla kiinni päältä, mutta ei vielä lähtenyt irti. Onko siellä mahdollisesti jossain alapuolella vielä ruuveja vai pitääkö koko puskuri ottaa irti?

Kiitos vastauksista etukäteen.

-Temmi
samulis
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja samulis »

Enpä C2:sta tiedä mittään, mutta yleisenä neuvona olen itse ainakin huomannut jo pariin kertaan varsinkin ajovalojen kanssa, että manuaalista saattaa olla jotain hyötyä... H Astrassa "löytyi" sen avulla se luukku etulokasuojassa ja Ocussa tapa, millä umpion saa todella kätevästi irti...
temmi
'Agila'

Viesti Kirjoittaja temmi »

samulis kirjoitti:Enpä C2:sta tiedä mittään, mutta yleisenä neuvona olen itse ainakin huomannut jo pariin kertaan varsinkin ajovalojen kanssa, että manuaalista saattaa olla jotain hyötyä... H Astrassa "löytyi" sen avulla se luukku etulokasuojassa ja Ocussa tapa, millä umpion saa todella kätevästi irti...
Juu astrassa tosiaan on se luukku josta on ne pystyy vaihtamaan. Vectran ohjekirjassa oli vaan mainittu että otappas yhteyttä lähinpää huoltoon.. Ajattelin että täältä voisi joltain löytyä jotain vinkkiä. Vasemman puolen pystyisi vielä vaihtaamaan suht helposti, mutta oikella ei tilaa ole.

-Temmi
samulis
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja samulis »

Ok, en tarkkaan muista miten edes C1:ssä oli, mutta taisi olla tuo mainintakin... Tosin mulla oli siinä Xenonit ja niissä on aina ko merkintä enkä kiinnittänyt huomiota halogeeneihin... Harmaa muistikuva tosin on, että olisi kuitenkin ollut jokin konsti, mutta se on voinut muuttua umpioiden myötäkin.. Yleensähän toi tapa on nykyään kyllä tehty aika helpoksi, kunhan tietää vain oikean tekniikan, joten liian montaa ruuvia ei pitäisi tarttea availla...
Vastaa Viestiin