Astra G (farmari) vetokoukun asentaminen

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Arde
'Kadett'
'Kadett'

Astra G (farmari) vetokoukun asentaminen

Viesti Kirjoittaja Arde »

Millainen duuni on vetokoukun asentaminen Astra G 1998 (8 venanen 1.6 kone) farkkuun? Erityisiä huomioitavia asioita? Ajatuksena olisi päästä halvalla ja ostaa sähkösarja ja koukku Motonetistä ja asentaa itse jos ei kovin kummoinen homma ole.
xamppa
'Kadett'
'Kadett'

Re: Astra G (farmari) vetokoukun asentaminen

Viesti Kirjoittaja xamppa »

Arde kirjoitti:Millainen duuni on vetokoukun asentaminen Astra G 1998 (8 venanen 1.6 kone) farkkuun? Erityisiä huomioitavia asioita? Ajatuksena olisi päästä halvalla ja ostaa sähkösarja ja koukku Motonetistä ja asentaa itse jos ei kovin kummoinen homma ole.
Riippuu siitä, mikä on kummonen homma. Takapuskuri irti, poraa reiät kiinnityspulteille (ne on valmiiksi merkattu takakontin lattiaan), koukku kiinni, pienet lovet takapuskuriin, jotta se mahtuu paikoilleen. Tämä näin pääpiirteissään. Itse ostin koukun merkkiliikkeestä, jolloin sähköjohdoissa oli valmiit pistokkeet, jotka tökättiin takavalojen pistokkeisiin kiinni. Älyttömän helppo "sähköasennus". Itse en kyllä enää viitsisi säästää muutamaa euroa ja alkaa etsiä oikeita johtoja ja tuhrata ryöstäjien kanssa.
Eli ei se mikään ihmeellinen homma ole, ja yleensä koukun mukana tulee jonkinlainen ohjekin.

"sekunti muuttaa kaiken"
Valde
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Valde »

On siinä motonetin sähkösatsissakin se pikaliitin, joka tökätään auton takakontissa olevaan vetokoukun sähköliittimeen. Ja jos halvalla haluat päästä, niin itse hain Kovilin koukun rompparilta (60€).
Terodes
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Terodes »

Ainakin Bosalin koukkuihin löytyy asennusohjeet netistäkin: http://www.catalogue.bosal.com/pages/to ... &year=1998
Sieltä kun klikkaa lenkkiavaimien kuvia niin saa asennusohjeet näkyviin..
Sitä kun pienenä syntyy ja kännissä kuolee niin ei tiedä pahassa maailmassa käyneensäkään.
Vastaa Viestiin