Ylä-äänet vaimenee
Ylä-äänet vaimenee
Eli kun autossa kuuntelee musaa normi volumella ääni kuuluu kirkkaana ja muutenkin OK. Kun vääntää volat ns. kaakkoon ni, parin sekunnin päästä ylä-äänet vaimenee ja rupeaa kuulostamaan kuin autossa ei olisi diskantteja ollenkaan. Kun volumea taas laskee soundi korjaantuu kirkkaaksi. Autossa on joku no-name viis puolikkas erkkasatsi ja 200w pioneeri pyörittää sitä, soitin on sony cdx-f7700. Itse epäilen että soitin olisi syynä tähän...
Vectra A 2.0i -90 EX
BMW 320i -84 (perää odotellessa)
Audi a4 1.8T -96
Audi a4 1.8T -96
Ei oo mitään automatiikkaa tossa soittimessa jos ei sitten ole sellanen mikä ei oo säädettävissä... jakarit on yksinkertasimmat mitä oon koskaa nähny.... ei lamppuja vaan 4 ruuvi liitintä, eikä muutaIro kirjoitti:Onko siinä soittimessa joku Auto-loudness joka säätyy tason mukaan?
Vai onko jakareissa limitterit(lamput)?
Vectra A 2.0i -90 EX
Audi a4 1.8T -96
Audi a4 1.8T -96
mulla melkeen sama ongelma ja epäilen pioneerin vahvistinta koska äänet alkaa häviämään ylhäältä vasta joku 4h jumputuksen jälkeen jollo vahvistin on KUUMAtapza_s kirjoitti:Ei oo mitään automatiikkaa tossa soittimessa jos ei sitten ole sellanen mikä ei oo säädettävissä... jakarit on yksinkertasimmat mitä oon koskaa nähny.... ei lamppuja vaan 4 ruuvi liitintä, eikä muutaIro kirjoitti:Onko siinä soittimessa joku Auto-loudness joka säätyy tason mukaan?
Vai onko jakareissa limitterit(lamput)?
antaa vähän jäähtyä ja taas mennään