laitan nyt vielä samasta aiheesta oman kysymyksen vaikka paljon on juttua tosta egr venttiilistä.. mut en haulla löytänyt itselle tyydyttävää vastausta..
kyse on vectra-01 z22se koneesta..elikkä jos olen ymmärtänyt ihan oikein sinne tarvii tehdä jostain pellinpalasta(olut tölkistä) ns.sokeatiiviste ja porata toinen reikä auki eikö?kumpi reikä?tarviiko sinne ajaa opel liikeessä jo uus softa tulppauksen jälkeen?mitä maksaa?vai onko joku parempi konsti ottaa toi egr pois käytöstä?
oisko missään kuvia tosta operaatiosta?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille
Egr venttiilin tulppaus
Kysytäänpä itsekkin täällä kun kerran valmis topicki sattuu olemaan ja olen aika aloittelija näissä autohommissa. Autona A2 vectra vm.95, c18nz koneella. Onko tuo punaisella ympyröity EGR-venttiili. Auto kävi huollossa nykimisen takia ja tuo letku oli otettu irti ja pultti laitettu päähän (pienemmän ympyrän sisällä). Eli luulisin että tuo on se egr-venttiili vai onko sittenkään?
Re: Egr venttiilin tulppaus
siihen reikä, jossa on egr:n mäntä. Eikä tarvi ohjelmointia, koska ei ole sellaista ohjelmaa tolle koneelle...jani06 kirjoitti:laitan nyt vielä samasta aiheesta oman kysymyksen vaikka paljon on juttua tosta egr venttiilistä.. mut en haulla löytänyt itselle tyydyttävää vastausta..
kyse on vectra-01 z22se koneesta..elikkä jos olen ymmärtänyt ihan oikein sinne tarvii tehdä jostain pellinpalasta(olut tölkistä) ns.sokeatiiviste ja porata toinen reikä auki eikö?kumpi reikä?tarviiko sinne ajaa opel liikeessä jo uus softa tulppauksen jälkeen?mitä maksaa?vai onko joku parempi konsti ottaa toi egr pois käytöstä?
oisko missään kuvia tosta operaatiosta?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- VecculiOoppeli