Madallus aut.säät.ilmaiskareiden kanssa..?
Madallus aut.säät.ilmaiskareiden kanssa..?
Onko kukaan madaltanut autoaan, jossa on automaattisesti tasonsäätyvät ilmaiskarit takana.. esim b omppua? Jos sitä akselille tulevaa anturin tankoa lyhentää niin onko se sillä hyvä, vai? Kertokaa jos on kokemusta! Kiitoos!
Opel Sintra 3.0 V6 CD '99
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
En tiedä, mutta paljon on porukka vaihtanu tuota ilmaperää pois.... Esimerkiksi Audeissa, Bemuissa nää on aika surullisen kuuluisia ja kaiken lisäks aivan turhia keksintöjä, joista ei ole kuin harmia. Muistaakseni muuttaminen takasin perinteiseen ei pitäis maksaa älyttömiä määriä, eikä ole paha rasti...
Edit. Jos sulla on tunnarit Btcf:lle, niin suosittelen tutustumaan E39:n topicciin aiheesta osoitteessa http://btcf.fi/forum/showthread.php?t=6 ... majousitus
Edit. Jos sulla on tunnarit Btcf:lle, niin suosittelen tutustumaan E39:n topicciin aiheesta osoitteessa http://btcf.fi/forum/showthread.php?t=6 ... majousitus
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
joo.. minulla on tässä semmoinen pointti että vaihtelee kyydittävä lasti aika paljon.. vaimo ja neljä lasta ja usein vielä läjä kaiken näköistä rojua kontissa.. olen tykännyt mekanismista kun se pitää auton vaaterissa painosta riippumatta 
toisaalta olisi sen verran tuninkiverta suonissa että madallus kiehtoisi, niin ajattelin vain että jos saisi yhdistettyä nämä kaksi mukavaa ominaisuutta
minulla tuo tasonsäätö toimii vielä erinomaisesti.
toisaalta olisi sen verran tuninkiverta suonissa että madallus kiehtoisi, niin ajattelin vain että jos saisi yhdistettyä nämä kaksi mukavaa ominaisuutta
minulla tuo tasonsäätö toimii vielä erinomaisesti.
Opel Sintra 3.0 V6 CD '99
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tekee siitä tangosta säädettävän niin hyvä tulee. Tarvikkeiksi pätkä jenkatankoa ja pitkä mutteri.
Ihan hyvä varustehan se on niin kauan kun toimii. Korjaaminen vaan tulee turhan kalliiksi jos joutuu vaikka iskarit uusimaan.
Ihan hyvä varustehan se on niin kauan kun toimii. Korjaaminen vaan tulee turhan kalliiksi jos joutuu vaikka iskarit uusimaan.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91