Helmat
Saiskos kuvia vectra a:n helmoista&purkureista ja puskureille hinnat.. Voisin olla kiinnostunut.
tänne tai mailiin opel_vectra@suomi24.fi
tänne tai mailiin opel_vectra@suomi24.fi
Toi b-vecun takahelma kiinnostais minkä valmistajan replica käykö vetokoukun kanssa ja paljonko maksaa. pistä vaikaa mailia lh-tuning@sunpoint.net
paljos vecun helmoilla on pituutta? Voisin sovitella niistä itselleni ascoon helmat.
Jos kuvia löutyy pistä mailii
smo-@luukku.com
Jos kuvia löutyy pistä mailii
smo-@luukku.com
mulle vois kans lähettää kuvia ja tarjouksia! jani.lehto@qnet.fi
-
VECTRA irmscher
- 'Admiral'

Mitä mahtaa maksaa tuo takahelma raakavedoksena A Veccuun?
vai onko sekin se sama 50€?
sorza@cedunet.com
vai onko sekin se sama 50€?
sorza@cedunet.com
jäähän siitä käteen tarpeeksi, ei me ilmaseksi tehdä. Me laitetaan niistä kuvat ja hinnat jos niitä aletaan tekemään oikeen sarjatuotantona, kun on näin kova kysyntä. Mä ilmotan parin viikon sisällä.! Saattaa olla et jos me tehään niitä niin sitten tulee astra gsi:n ilman otto aukot ja mitsubishin evo 6 ilmanotto aukko tuotantoon, mutta niinkuin sanoin ilmotan myöhemmin.
-
puuhapete81
- 'Senator'

Mulle kans! noi A-vecun helmat! ja raakavedos käy hyvin. eiks viisovisessa oo helma samanmittanen kun 4-oviseessa? mailaa mulle kuva ja numero mistä voi kysellä! ja laita kans kuvia niistä etu- ja takahelmoista ja niiden hinnoista. mail to puuhapete81@hotmail.com
<font size=-1>[ This Message was edited by: puuhapete81 on 2003-03-16 17:34 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: puuhapete81 on 2003-03-16 17:34 ]</font>
Sivuhelma on saman mittainen 5-ovisessa eli CC:ssä kuin sedanissakin, mutta takahelma ei, sillä CC:n takaylitys on sedania pienempi, eli puskurikin on lyhyempi kyljen osuudeltaan, leveys on toki sama.On 2003-03-16 17:29, puuhapete81 wrote:
Mulle kans! noi A-vecun helmat! ja raakavedos käy hyvin. eiks viisovisessa oo helma samanmittanen kun 4-oviseessa? mailaa mulle kuva ja numero mistä voi kysellä! ja laita kans kuvia niistä etu- ja takahelmoista ja niiden hinnoista. mail to puuhapete81@hotmail.com