Vectra B narisee jossain kojelaudan suunnalla
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Vectra B narisee jossain kojelaudan suunnalla
Eli tarttis vinkkiä mistä ettiä, tuo hemmetin narina kuuluu tosiaan kojelaudan suunnalta. Taitaa apparin puolelta kuulua. Ensin luulin että olis se ilmantulomuovi joka heti tuulilasin alareunan kohdalla, mutta vaikuttais olevan hyvin kiinni. Ääni tosi hankala paikantaa, väilillä kuuluu siltä kun kuuluis jostain sen sisävalon kohdalta......
ei nyt viittis lähteä tälle narinalinjalle, joten voitteko heittää vinkkiä mistä kannattaa etsiä ja miten poistaa moinen narina ?
ei nyt viittis lähteä tälle narinalinjalle, joten voitteko heittää vinkkiä mistä kannattaa etsiä ja miten poistaa moinen narina ?
Oma Vectra ainakin narisee jostain tuulilasin ympäriltä. Nyt narahteli vähän normaalia enemmän kun oli vähän pakkasen puolella kun töistä äsken ajelin kotiin. Myös terävään kuoppaan ajaessa narahtaa itelää välillä. Ainakin kojelaudan ikkunan ilmasuuttimen alla olevat ruvit itellä tiukassa.
Mä oon jo luovuttanu ja ajatellu et nariskoot. Ei tää mikään mersu ole.
Mä oon jo luovuttanu ja ajatellu et nariskoot. Ei tää mikään mersu ole.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Muijan vectrassa on kans alkanut natisee joku,tuntuisi että kun tuulilasiin tuli halkema niin on sen jälkeen ruvennut natisee,sillä kysyin.
Kun kojelaudassa tuntuisi kaikki olevan kiinni ja ääni ei muutu tai katoa kun sitä painelee tai nyrkillä kopauttelee kun taas lasia kun painaa/kopauttaa niin ihan kuin ääni muuttuisi.
Kun kojelaudassa tuntuisi kaikki olevan kiinni ja ääni ei muutu tai katoa kun sitä painelee tai nyrkillä kopauttelee kun taas lasia kun painaa/kopauttaa niin ihan kuin ääni muuttuisi.
Johnny, la gente esta muy loca.