OPEL VECTRA B 2.0 AUTOMAATTI

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
SCARFACE
'Agila'

OPEL VECTRA B 2.0 AUTOMAATTI

Viesti Kirjoittaja SCARFACE »

Heippa!

Osaisko joku kertoa että mikä vectrassa vois olla vikana kun tänä aamuna käynnistin autoa niin alkoi palamaan (Pyöreä valo jossa oli huutomerkki) Ja sitten kun lähdin ajamaan niin auto oli kuin mopo se ei kiihtynyt mihinkään. Sitten otin Opel ohjekirjan ja siellä sanottiin että Automaattivaihteiston häiriö!. Onko jollakin ollut sama vikaa? osaisko joku kertoa että mitä siinä vois olla kun se tuollaista teki? sitten kun olin ajannut noin tunnin niin se häiriö valo sammus ja sit se taas kiihtys normaalisti. APUA! mikä on vikana?? kiitos etukäteen.
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Vie vikatesteriin. Ei täällä netissä oikein pysty arvailemaan.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Protectum
'Agila'

Re: OPEL VECTRA B 2.0 AUTOMAATTI

Viesti Kirjoittaja Protectum »

Onhan tämä jo aika vanha topicci, mut ois kiva tietää, mikä oli vikana? Itse nimittäin ihmettelen tällä hetkellä ihan samaa vikaa oman vekkulin kanssa...
Razorth
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Razorth »

Protectum kirjoitti:Onhan tämä jo aika vanha topicci, mut ois kiva tietää, mikä oli vikana? Itse nimittäin ihmettelen tällä hetkellä ihan samaa vikaa oman vekkulin kanssa...
Tsekkaa tuo: http://ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=4&t=180018
-Opel Calibra -93 2.0 Autom.
Arigato, Razorth.
Protectum
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Protectum »

Razorth kirjoitti:
Protectum kirjoitti:Onhan tämä jo aika vanha topicci, mut ois kiva tietää, mikä oli vikana? Itse nimittäin ihmettelen tällä hetkellä ihan samaa vikaa oman vekkulin kanssa...
Tsekkaa tuo: http://ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=4&t=180018
Ok. Tattis linkistä! Aika vähällä selvisit, hinnassa saattoi olla tosin vähän ilmaa..

Omakin käsitys on se, että vika vois olla jossakin anturissa, anturiviat kun on yleensäkin olleet ainakin joittenkin ooppeleiden perusominaisuuksia...

Mutta vähän niinkuin Scarface:lla, niin omassakin tapauksessa toi häiriövalo syttyy vain ja ainoastaan,kun on käynnistänyt ekan kerran. Ja kun sammuttaa ja laittaa uudestaan käyntiin, niin kaikki taas toimii normaalisti ja se valokaan ei sitte enää loimottele. Noo, pitää varmaan sitten itsekin kääntyä merkkihuollon puoleen.
Vastaa Viestiin