Noniin, elikkäs itsellä mennyt sumuvalo kuskinpuolelta paskaksi, ja auto on siis c20ne a vectra -95 cdx. Soittelin siinä sitten hajottamoille ym. eikä mistään löytynyt sumuvaloa, motonetissä olisi sumuvalot myynnissä 74.50e hintaan, mutta tässä mainitaan näin "Vectra 88--92 SUMUvalo H3-vasen (ei linssiä)"
Elikkä passaako tämä a2 vectraan myöskin? ja mistä siihen saa linssin?
Ihan uusi alkuperäinen taisi maksaa sen 175e niin sen vertaa en ole tuohon rahaa laittamassa, otan poies kokonaan jos ei löydy.
Valot ovat alkuperäiset "GM"-merkkiset ja samat valot oli n. 200€/kpl MetroAutossa...
Valot laitoin tosin A1-Vectraan mutta A2:ssa on mielestäni samat?
Se (ei linssiä) tarkoittaa ilmeisesti että nämä ovat tavalliset heijastinumpiot eikä ns. "linssivalot"
ja samanlaiset taitaa olla myös 2000:ssa! itsellä on noita pari hyllyssä mutta lasit on molemmista muutaman kiveniskun saanut... ei kyllä paha hinta tuo motonetin, onko kellään kokemusta valaiseeko nuo kunnolla, siis noi ihan uudet?
Ennen kuin päädyin Motonettiin, niin kävin ensin MetroAutosta kyselemässä (kalliita) sumareita ja sain myyjältä tällaisen kuvan, jossa on kaikki A-Vectran sumarit. Omani (A1) ovat alinna...
Mutta olisiko kuvassa keskellä sitten se A2-valo ja ylinnä 2000:sen-valo?
Alimmat ovat A2 sumarit, kun niissä näkyy tuo pieni pokkaus. Ja polttimo laitetaan alakautta. Ja niissä sumareissa ei ole alkuperäsenä lissiä. Tässä mun ex biilistä kuva, missä jotenkin näkyy tuo A2 sumari.
öhöm...eikö kuitenkin nuo keskimmäiset ole A2:sen, koska niissä on tuo lasi muotoiltu tuollai eri tavalla. 2000:n luulisin olevan uo ylimmät, koska 2000:n puskuri on suht suora sumareiden kohdalta.
Alimmat on A2:sen sumarit, mulla on tallissa toinen irrallaan ja kävin äsken kattomas... Hintavia kyllä ovat, kivi hajotti multa toisen.
Jätämpä laittamatta ollenkaan takas
-jupe- kirjoitti:Alimmat ovat A2 sumarit, kun niissä näkyy tuo pieni pokkaus. Ja polttimo laitetaan alakautta. Ja niissä sumareissa ei ole alkuperäsenä lissiä. Tässä mun ex biilistä kuva, missä jotenkin näkyy tuo A2 sumari.
Eli eikös valot ole silloin A1-Vectraan (88-92)? Ja vertaappa laittamaani valokuvaa alimpaan piirroskuvaan... Nämä sopivat täydellisesti A1-vectraan. Ota huomioon että A2-puskuri on erilainen ja valot näyttävät ehkä siksi ulkonevammilta?
Jospa kuvan alin valo menee myös A2-vectraan ja keskimmäinen sitten se mystinen linssivalo?
(harmi kun ei ole juuri nyt laittaa kuvaa valoista kuinka ne istuvat A1:seen)
jiivee666 kirjoitti:Alimmat on A2:sen sumarit, mulla on tallissa toinen irrallaan ja kävin äsken kattomas... Hintavia kyllä ovat, kivi hajotti multa toisen.
e: Oli sittenki apparin puolen sumari..
niin siis onko kuskin puolen sumari ehyt? paljollako myyt...?
Mutta pointti nyt kuitenkin, nuo motonetin valot siis ei passaa a2?
"Mutta pointti nyt kuitenkin, nuo motonetin valot siis ei passaa a2?"
Kyllä mä luulen että ne sopii myös A2, koska kuvassa kaikkien kiinnikkeet näyttää samoilta.
Laita vaan noi kiinni, koska A2 sumareita ei saa kun alkuperäsinä ja hinta on mitä on
jiivee666 kirjoitti:Alimmat on A2:sen sumarit, mulla on tallissa toinen irrallaan ja kävin äsken kattomas... Hintavia kyllä ovat, kivi hajotti multa toisen.
e: Oli sittenki apparin puolen sumari..
niin siis onko kuskin puolen sumari ehyt? paljollako myyt...?
Mutta pointti nyt kuitenkin, nuo motonetin valot siis ei passaa a2?