Ilmamäärämittarin trimmeriarvoja???
-
suddington
- 'Agila'
Ilmamäärämittarin trimmeriarvoja???
Paljonkohan on oletusarvona pyöritellä ilmamäärämittarin kyljessä olevaa trimmeriä? Auto on 1987 vuoden 2.0i Omega
On itse asiassa katillisessakin, se on vaan laitettu tulpalla umpeen...MiTu kirjoitti:Katittomassa voipi olla...Leppis kirjoitti:Mikäs trimmeri sulla siellä oikein on? Ei siellä sellaista pitäis olla...
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Re: Ilmamäärämittarin trimmeriarvoja???
CO 1,0...1,5 % niin homma OK (tehdas taitaa antaa pienemmän arvon, mutta noin 1 prosentilla se on mukavin.suddington kirjoitti:Paljonkohan on oletusarvona pyöritellä ilmamäärämittarin kyljessä olevaa trimmeriä? Auto on 1987 vuoden 2.0i Omega
j.h
Anteeksi, kyse oli siis seosruuvista... Minä olin sähköpuolella, luulin että ollaan säätämässä jotain vastustrimmeriä.
Joo, eipä siinä sen kummempia oletusarvoja ole. Viet auton pakokaasutestiin ja säädät samalla seoksen kohilleen. Itse aikoinaan kun käytin KATitonta testissä ennen katsastusta, niin sääsivät samalla (samaan hintaan).
Joo, eipä siinä sen kummempia oletusarvoja ole. Viet auton pakokaasutestiin ja säädät samalla seoksen kohilleen. Itse aikoinaan kun käytin KATitonta testissä ennen katsastusta, niin sääsivät samalla (samaan hintaan).
Omega B1 X20XEV