Vannetta vectraan?
Koko 18" on aika hyvä...
Meneehän 19" alle mut joutuu tekemään jo muovi muutoksia eli sisälokarit uuteen uskoon.
ET mulla on 40 kaverilla 44 ja Vectran vakio ET on 49 eli joku 40-49 ois passeli. Mulla toi ET on ainakin kohdallaa koska ei raappaa kiinni.
Oli yhdet vanteet ET:llä 35 ja otti kiinni takakurakaariin.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
17" = big, 18" = bigger and 19" = colossal
<font size=-1>[ This Message was edited by: EighteenWheeler on 2003-03-23 22:30 ]</font>
Meneehän 19" alle mut joutuu tekemään jo muovi muutoksia eli sisälokarit uuteen uskoon.
ET mulla on 40 kaverilla 44 ja Vectran vakio ET on 49 eli joku 40-49 ois passeli. Mulla toi ET on ainakin kohdallaa koska ei raappaa kiinni.
Oli yhdet vanteet ET:llä 35 ja otti kiinni takakurakaariin.

<font size=-1>[ This Message was edited by: EighteenWheeler on 2003-03-23 22:30 ]</font>
Valitettavasti kuvia ei ole muita kun toi signaturen kuva ja sekin otettu valokuvasta Nokia 7650:aan että saatu joku kuva edes koneelle, joten laatu on todella surkea. Mut kunhan saan otettua parempilaatuisia kuvia ja uudemmilla mausteilla niin laitan kuvaa näkyville...

<font size=-1>[ This Message was edited by: EighteenWheeler on 2003-03-24 22:11 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: EighteenWheeler on 2003-03-24 22:11 ]</font>
Miten noi vanteet pyörii ton Opelin vakioalustan kanssa. Ottaako mihkään kiinni edes suuremmissa töyssyissä? Ja tietysti ennen kaikkea onko hyvällä kohdalla pyöränkotelossa, ettei koko kansa pysty työntää päätään renkaan ja lokarin väliin todetakseen mikä madallussarja autossa on
ei riemulla rajaa kun parhaalla ajaa- OPEL
Pyörii erittäin hyvin. Ei ota kiinni kovimmassakaan töyssyssä (mihin itse olen ajanut). Vanteiden ET=40. Ton alustan suhteen (orkkis sport) sellasta että rakoa jää nyt n. 2cm ja suunnitelmissa on KW:n korkeus ja jäykkyys ssädettävä sarja että saa ton raon silmää miellyttävään malliin eli rengas on tasan lokarin ulkoreunan kanssa, koska en hae mitään ultra DTM tyyliä jossa rengas on lokarin sisällä sivusta katsottuna ja vain vanne näkyy yläreunasta.
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black