corsa b automaattilaatikon vika!
corsa b automaattilaatikon vika!
olen tuossa katsellut yhtä 200000 ajettua b mallin corsaa 1.4i koneella ja automaattilaatikolla, mutta se laatikko vilkuttaa Sport merkkivaloa ja vaihteet vaihtuu ainoastaan käsin vaihtamalla...niin onkohan siinä isokin vika? vai voisiko korjaantua ihan asentotunnitimen, öljyjen ja suodattimen vaihdolla? ei ole oikein kokemusta näistä automaattilaatikoista niin jos täältä sais jotain vinkkejä.. 
Re: corsa b automaattilaatikon vika!
onko auto(musta) myynnissä espoossa autoliikkeessä? jos nii, on sitte ex posti johon muutettu ohjaus vasemmalle/maalattu mustaksi->postin käytössä noi automaatit on aika kovilla...kyseisessä yksilössä oli vaan tuota samaa vikaa...badington kirjoitti:olen tuossa katsellut yhtä 200000 ajettua b mallin corsaa 1.4i koneella ja automaattilaatikolla, mutta se laatikko vilkuttaa Sport merkkivaloa ja vaihteet vaihtuu ainoastaan käsin vaihtamalla...niin onkohan siinä isokin vika? vai voisiko korjaantua ihan asentotunnitimen, öljyjen ja suodattimen vaihdolla? ei ole oikein kokemusta näistä automaattilaatikoista niin jos täältä sais jotain vinkkejä..
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: corsa b automaattilaatikon vika!
juu samasta autosta on kyse...mut se kerkesi jo mennä tänään..?! kirjoitti:onko auto(musta) myynnissä espoossa autoliikkeessä? jos nii, on sitte ex posti johon muutettu ohjaus vasemmalle/maalattu mustaksi->postin käytössä noi automaatit on aika kovilla...kyseisessä yksilössä oli vaan tuota samaa vikaa...badington kirjoitti:olen tuossa katsellut yhtä 200000 ajettua b mallin corsaa 1.4i koneella ja automaattilaatikolla, mutta se laatikko vilkuttaa Sport merkkivaloa ja vaihteet vaihtuu ainoastaan käsin vaihtamalla...niin onkohan siinä isokin vika? vai voisiko korjaantua ihan asentotunnitimen, öljyjen ja suodattimen vaihdolla? ei ole oikein kokemusta näistä automaattilaatikoista niin jos täältä sais jotain vinkkejä..